Běh Chuchelnou

19.09.2017 07:36

V sobotu 9.9.2017 se konal už devátý ročník Běhu Chuchelnou. Ačkoliv jsem ještě tak dlouhý závod neběžela, tentokrát jsem si řekla, že to zkusím. V lesích okolo Chuchelné už jsem párkrát byla na nějakém výletě, pochodu či sbírat houby, tak proč se tam i neproběhnout. Slyšela jsem, že to není lehký závod, ale stejně mě to neodradilo. Ráno před závodem bylo krásné počasí, sice trochu foukalo, ale jinak to vypadalo slibně. Prezentace proběhla rychle, i když podle aut zaparkovaných poblíž hřiště jsem si myslela, že závodníků bude více. Před samotným závodem na hřišti poměřily své síly ještě děti. Pak se asi osmdesátka závodníků seřadila pod startovním obloukem a závod započal. Nejprve se obíhal areál rehabilitačního ústavu a pak už se pokračovalo kolem rybníka přes obec směrem k lesíku. Pár běžců si dalo závod jen na 3 km – ti z Chuchelné ani nevyběhli a vraceli se po druhém kolečku kolem RÚ zpět na hřiště (aspoň myslím). Když už jsem byla v lese, většina startovního pole byla dávno přede mnou, a tak jsem se snažila aspoň trochu udržet tempo s těmi, co jsem měla ještě na dohled. Trasa byla naštěstí dobře značená a semtam na křižovatce stál i někdo z pořadatelů. Terén byl dost proměnlivý, takže po pár kopečcích v lese jsem najednou běžela kousek po silnici vedoucí směrem na Bolatice. Pak si vybavuju ještě občerstvovačku zhruba v půlce závodu, kterou jsem ani nečekala (a o to víc mě těch pár hltů vody potěšilo) a za níž následoval celkem strmý kopeček lesní cestou. Pak zase nějaké kopečky nahoru a dolů a najednou jsem běžela kolem rybníka, kde vede i trasa Štepánkovické 12. To už jsem si říkala, že fakt nevím, jak se zase dostanu zpátky do Chuchelné. Pak se ale odbočilo vpravo a pokračovalo se strmě nahoru asfaltkou, kterou lemovaly sloupy elektrického vedení. Počítala jsem jeden sloup za druhým a snažila se cupitat nahoru. Pak jsem před sebou spatřila nějaké mé souputníky, což mi vlivo optimismus do žil. Za chvíli jsem běžela po silnici, na jejímž konci už byla v dáli vidět Chuchelná. Uff, vbíhala jsem do obce, ale cíl byl ještě v nedohlednu. Nakonec se mi podařílo zpět na hřiště doběhnout dříve než za hodinu a půl, takže jsem byla se svým výkonem nadmíru spokojená. Za Prajzský BK se ještě zúčastnil Jan Ferenz, Michal Pavlásek, Radim Heider a Erich Rinka.

 

Radka Rinková

 

výsledky

FOTO

 

Anketa

Hodnocení závodu

***** (47)
40%

**** (15)
13%

*** (17)
14%

** (20)
17%

* (19)
16%

Celkový počet hlasů: 118

Diskusní téma: Běh Chuchelnou

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek