Caramba!Run Bolatice Borová

09.11.2015 06:24

V neděli 8. Listopadu 2015 jsem se zúčastnila závodu CarambaRUN!, který se uskutečnil v Bolaticích – Borové. 

I přesto, že v sobotu bylo deštivé počasí, v neděli nás přivítalo slunečné a velmi přívětivé ráno, které nám tento závod zpříjemnilo. 

Startovalo se v 10 hodin od fotbalového hřiště v Borové, kde také byla cílová rovina. Závod se běžel 9 km ve všech kategoriích. V porovnání s předchozími závody, kterých jsem se zúčastnila, byl terén rovinatý bez větších stoupání. Všechny závody, které jsem doposud absolvovala se neobešly bez mé kamarádky Jany Richterové, která opět nezklamala a závod v ženském kategorii vyhrála. Což musím jen pochválit, jelikož celý závod byla můj pohon, díky kterému jsem získala 2.místo v Této kategorii žen do 34 let. Po závodě nás čekalo milé pohoštění ve formě ovoce, nápojů a bagety, což nám přišlo vhod.

 

Andrea

 

výsledky

foto

 

Anketa

Hodnocení závodu (max. 5*)

****** (41)
37%

**** (18)
16%

*** (17)
15%

** (18)
16%

* (18)
16%

Celkový počet hlasů: 112

Diskusní téma: Caramba!Run Bolatice Borová

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek