Craft Rungo Ostrava

11.04.2016 07:51

Tento závod měl v podtitulu Rázovitý a to teda byl.. Jelikož si neustále rozšiřuji svou sbírku závodu, kterých jsem se zúčastnil, nemohl jsem odolat a hned z kraje roku, kdy bylo startovné jen 390, jsem se přihlásil. Běh je stále na vzestupu, přibývá závodu, běhajících a taky těch, kteří se na tom chtějí přiživit...běh je přece nejlevnější sport, tak osolíme startovné atd. Ale zpět k závodu, v sobotu ráno to už snad ani horší být nemohlo. Chyběli už snad jen blesky..., zima , déšť, vítr... ale co, to vůbec nevadí, je to pro všechny startující stejné..Jako vždy, rodinný výlet, děvčata jsem vysadil v šopingu a pokračoval dál. S parkováním nebyl problém, zaregistrovat se  a zbývá čekání.. nebylo to nic velkého, několik stánků, ale žádný stan kam by se dalo schovat před deštěm, naštěstí tam byla otevřená hospoda. Pořadatelé kvůli počasí částečně změnili trať ale už neřekli, že ji i zkrátili..Po startu jsme se vydali do Bělského lesa a nebylo to vůbec jednoduché, některé úseky vedly přímo lesem, po stezkách, nahoru, dolů..klouzalo to , neupadl jsem. V kategorii nás nebylo hodně, to je ta výhoda starců (většina je ráda, že dojde aspoň na WC, né někde běhat v dešti po lese) a tak jsem se do toho opřel a...bylo z toho první místo. No, to jsem teda zvědavý, Craft, Garmín, Mattoni a další jména sponzoru zněly prostorem...Blížilo se vyhlašovaní, pořadatelé neměli stupně vítězu, tak vyklopili jednu bedýnku minerálek, otočili ji a to bylo pro prvního, už mi to začalo být podezřelé...kategorii bylo hodně..ceny žádné, všichni dostali předtištěný diplom, bohužel na něm chyběl podpis toho, který to zpískal, ač tam kolonka na to byla, ale proč se namáhat, když už mají vyděláno...No velké rozpaky, jak je tohle možné při startovném až 500 kč. Každý venkovský běh je na to lépe, nádherné závody v okolí pořádané místními obětavci, vážme si jich, patři jim všem, velké poděkování, za vše co pro nás běžce dělají !!!

 

Erich

Diskusní téma: Craft Rungo Ostrava

Datum: 12.04.2016

Vložil: marek

Titulek: triko

ale funkcni triko craft jsi dostal? to pak je na tobe. to mas 390 startovne - funkcni triko (jestli to byl craft, tak super) cca 300 - cip (casomira taky stoji) a jsi na 0

Datum: 12.04.2016

Vložil: er

Titulek: bude líp

když já už jsem taková zvídavá duše, láká mne neznáme...příště to bude z Pardubic, z dostihového závodiště :-)
jen se divím sponzorům, to jím určitě tržby nezvedne...

Datum: 11.04.2016

Vložil: Rungo

Titulek: K.M. st.

Erichu , čemu tam lezeš, tak se nechat nachytat a obrat o prachy.

Přidat nový příspěvek