Grand Prix Pepa

01.11.2016 07:24
V loni, mi to za zdravotních důvodu nevyšlo, letos zatím zdraví drží a tak jsem se vypravil, letos už podruhé, do Bredy.
Propozice vypadaly slibně, kat. D tam byla, přece si nenechám ujít možnost stát na bedně. Tento závod není mezi běžci známy a účastní se ho poměrně malý počet lidí, šance pro mne, tedy i při mé "výkonnosti", vysoká. Jenže sliby chyby, ač to stálo v propozicích, skutečnost byla jiná a zapsali mne mezi padesátníky, marně jsem protestoval. 
Následoval výklad trati, mělo se běžet, jedno krátké a šest dlouhých okruhu, no je to jedno..., ten krátký se běžel ale až nakonec...Trasa je pořád stejná, běží se převážně parkem směrem k ptáčaku, který se obíhá  a u divadla odbočuje a vbíhá do dalšího kola. Část okruhu vede ulici a tam se potkáváme s auty, nic příjemného, hlavně pro ty rychlejší. Kdybych byl rychlejší mohl jsem zažít drama, kdy došlo málem k bitce, slovnímu napadání..., matky prý museli zacpávat dětem uší..no horší než na fotbale. Bohužel jsem zhrzen změnou propozic jsem odešel a nečekal na vyhlášení, možná pak došlo i na pěsti...
Týkalo se to údajně děvčat a pánové hájili jejich čest, jmenovat nebudu, nebyl jsem u toho :-)
Tak jestli někdo byl u vyhlašování...mohlo mít zajímavý průběh.
Pochopitelně jsem nebyl spokojen, bylo to takové...změny, zmatky..řekl bych odbyté...
 
Erich

Vloni mi to za zdravotních důvodu nevyšlo, ale letos zatím zdraví drží a tak jsem se vypravil, letos už podruhé, do Bredy.

Propozice vypadaly slibně, kat. D tam byla, přece si nenechám ujít možnost stát na bedně. Tento závod není mezi běžci známy a účastní se ho poměrně malý počet lidí, šance pro mne, tedy i při mé "výkonnosti", vysoká. Jenže sliby chyby, ač to stálo v propozicích, skutečnost byla jiná a zapsali mne mezi padesátníky, marně jsem protestoval. 

Následoval výklad trati, mělo se běžet, jedno krátké a šest dlouhých okruhu, no je to jedno..., ten krátký se běžel ale až nakonec...Trasa je pořád stejná, běží se převážně parkem směrem k ptáčaku, který se obíhá  a u divadla odbočuje a vbíhá do dalšího kola. Část okruhu vede ulici a tam se potkáváme s auty, nic příjemného, hlavně pro ty rychlejší. Kdybych byl rychlejší mohl jsem zažít drama, kdy došlo málem k bitce, slovnímu napadání..., matky prý museli zacpávat dětem uší..no horší než na fotbale. Bohužel jsem zhrzen změnou propozic jsem odešel a nečekal na vyhlášení, možná pak došlo i na pěsti... Týkalo se to údajně děvčat a pánové hájili jejich čest, jmenovat nebudu, nebyl jsem u toho :-) Tak jestli někdo byl u vyhlašování...mohlo mít zajímavý průběh.

Pochopitelně jsem nebyl spokojen, bylo to takové...změny, zmatky..řekl bych odbyté...

 

Erich

 

výsledky

 

 

 

Anketa

Hodnocení závodu (max. 5*)

***** (22)
25%

**** (16)
18%

*** (15)
17%

** (18)
20%

* (17)
19%

Celkový počet hlasů: 88

Diskusní téma: Grand Prix Pepa

Datum: 03.11.2016

Vložil: Martina Kurková

Titulek: Vinařský maraton Velké Bílovice

Už druhý rok slavím podzim účastí na Vinařském maratonu ve Vel kých Bílovicích, který pořádají mé kamarádky z Báječných žen v běhu. Je to nádherný pohodový závod, kde si svou distanci vybere každý. Běží se maraton, půlka, desítka nebo štafety - jak se kdo cítí. Není to úplná rovina. Víno roste na kopcích, takže okolo 800m+ se na maratonské trati najde hned.
letos jsme se ze Štěpánkovic přihlásily dvě: Bětka Ondrufová a Martina Kurková. Užily jsme si ideální maratonské počasí - 12 stupňů, oblačno lehký větřík a 42 km zážitků mezi vinicemi. Skvěle vybavené občerstvovačky, organizace na jedničku, pestrá a bohatá tombola, doprovodný program a místo medaile sklenička na víno s emblémem maratonu. Aby té skleničce nebylo smutno, tak dostanete ještě láhev dobrého vína podle vlastního výběru.
Výsledek?
Bětka při svém 1. maratonu čas 3:43 - 1. místo v kategorii A
Já - letos 2. místo v kategorii C - čas 4:17.
No není ten podzim krásný?

Přidat nový příspěvek