Silesia a Kobeřice

26.10.2015 20:38

Uplynulý víkend byl v našem bezprostředním okolí "našlapán" během, ale potvrdilo se, že vyznavačů běhu je již tolik, že stačí naplnit i několik akcí  v těsném sousedství. Silesia a Běh okolo Bredy se konaly v sobotu v Opavě, v neděli pak proběhl v nedalekých Kobeřicích 19. ročník Kobeřického půlmaratonu.
Já jsem byl již dlouho předem rozhodutý zúčastnit se Silesie, protože přírodní běhy jsou mi bližší a myslím, že jsem zvolil dobře. Trasa tohoto běhu je totiž situována mezi nádherné zámky Raduň a Hradec, k tomu nádherné počasí počasí jako z reklamy, což přilákalo okolo 240 běžců na trasy 23 km a 12 km. Mezi účastníky tohoto běhu je vždy trochu jiná sorta lidí, rekrutují se z velké části z cyklistů a vyznavačů horských běhů. Já jsem zvolil kratší variantu, tu delší jsem si taky několikrát vyzkoušel a mám před ní docela respekt. Organizace závodu byla z mého pohledu bezchybná, presentace předem, přiměřené startovné, značení trasy, rozlehlé zázemí areálu v kylešovicích, výsledkový servis tentokrát zajištovala firma Timechip, takže výsledky byly on-line na monitorech v cíli,vyhlášení proběhlo svižně. Snad jen malé mínus tohoto běhu je, že start a cíl  jsou od sebo vzdáleny 2.5 km, ale myslím že se to dá logisticky zvládnout. Z našeho klubu jsme se zúčastnili dva, já a Roman. Zdařilá akce!

Ve stejnou dobu startoval před obchodním centrem Breda běh na 10 km,dle propozic se běželo 6 kol městem a závod byl součástí jakéhosi sportovního dne Bredy. Bohužel do dnešního dne jsme nenašli na žádném servru výsledkový servis z tohoto běhu, takže přístup pořadatelů k běžecké veřejnosti je trochu podivný.
 
V neděli, v 9 hodin byl na pořadu Kobeřický půlmaraton a při pohledu do výsledkové listiny bylo jasné, že se jednolo o elitní závod s vynikající konkurencí. Na start tohoto úředně zaměřeného půlmaratonu se postavilo 110 běžců, mj. také z Polska, Ukrajiny a Maďarska. Určitě se jednalo o nejlépe obsazený závod na opavsku v letošním roce. Z našich byli na startu Marek a Adam. Celkovým vítězem se stal Ukrajinský atlet, nejrychlejší ženou byla zástupkyně týmu z Maďarska. Výsledky - Kalendář akcí.

 

foto Kobeřice

 

K.M. st.

 

 

Anketa

Hodnocení závodu Silesia (max. 5*)

***** (32)
28%

**** (20)
18%

*** (20)
18%

** (21)
19%

* (20)
18%

Celkový počet hlasů: 113

Anketa

Hodnocení závodu Kobeřice (max. 5*)

***** (33)
29%

**** (22)
19%

*** (19)
17%

** (19)
17%

* (20)
18%

Celkový počet hlasů: 113

Diskusní téma: Silesia a Kobeřice

Datum: 27.10.2015

Vložil: marek

Titulek: koberice

v Kobeřicích je to vždy stejné. Doufal jsem, že lidi nebudou čmudit z komínů, ale nestalo se. 3 kola to šlo, ale pak to začalo. Jak mi dým vletěl do tváře, tak jsem měl co dělat, abych se ne..... Jinak, samozřejmě, organizace výborná.

Datum: 29.10.2015

Vložil: Roman

Titulek: Re: koberice

Asi jsem běžel jiný závod.



Přidat nový příspěvek