Starobělské Lurdy

10.11.2015 19:41

Někdy koncem léta, mi Rosťa prozradil, že něco chystá a bude to velké, ve stylu Velké Kunratické a v Ostravě. Jakmile se pak později objevily propozice, neváhal jsem a přihlásil se. Když pak byl oznámen termín běhu v Borové, bylo jasné, že je to průser, i když, kdybych byl mladší stihl bych oboje. V Bělském lese v Ostravě se startovalo od 11 hodin, intervalově, po 10 sekundách. S číslem 22 jsem vybíhal mezi prvníma. Počasí skoro jarní, teplo, po sobotním deštíku ani památka. Trasu tvořil klikatý okruh, kde se často střídaly seběhy s výběhy, převýšení nebylo velké, ale zato prudké, hlavně ty seběhy byly fakt divoké, ještě dnes mne bolí paty, jak jsem brzdil a balancoval...
Běželo se s čípy, o všem byl rychle přehled, povedený závod. Každy, kdo doběhl, dostal pěknou originální medaili, poctivou, žádný plíšek a to nejlepší nakonec, příští ročník, se má konat 13.11., takže pokud se termín Caramby nezmění, kolize nehrozí!
 

Erich

 

výsledky

 

Diskusní téma: Starobělské Lurdy

Datum: 11.11.2015

Vložil: Jakub

Titulek: Caramba Borová

Nezmění, na 90 % budeme 6.11.

Přidat nový příspěvek