Ujezdská sova a Deza

23.05.2016 11:49

Jarní výlet do Prahy, znamenal pro mne skoro povinnost, zúčastnit se nějakého závodu v okolí. Musel jsem volit zda PRD v Hvězdě nebo Sovu v Ujezdě. Přitažlivější byl PRD (pražská relativní desítka), běží se čtyři okruhy a na konci každého se po vypiti piva škrtají nějaké minuty atd. , no je to sranda, po závodě se pak ještě dopiji co zbylo...byl bych pak celé odpoledne pod vlivem a to jsem nechtěl. Navíc už jsem tam již několikrát běžel. Vypravil jsem se tedy do Ujezdu, za hodinu, metrem a pak autobusem a jsem tam. Běžely se dva okruhy, druhy kratší, vše v lese. Tentokát jsem byl bez šanci, kategorie byla našlapaná a takový Smrčka dobíhá vždy celkově mezi prvními. Počasí se povedlo, mohl to být pěkný závod.

Po startu se mi většina vzdalovala ale pořád jsem před sebou někoho viděl, když jsme se blížili do cíle prvního okruhu vyběhl jsem z lesa a pokračoval po širší upravené lesní cestě...chyba, měla se jen přeběhnout. Byl tam docela provoz, cyklisté, chodci, domníval jsem se že běžím správně. Několikrát jsem se na to ptal, odpověd byla, že ano...jenom že já nechtěl do Klánovic, kam jsem po čase doběh. Co se dá dělat, otočit a po stejné zpět a hledat fáborky. Konečně jsem je našel, na všech odbočkach stál pořadatel, jenže v mém případě datel kecal s kýmsi a mne si nevšiml, to jsem si pak zpětně uvědomil. Když jsem se blížil do cíle prvního kola, bouřlivě mě vítali, netušili, že jsem ještě neproběhl druhé...No co, čas odpovídal, rozhodně jsem nemínil pokračovat, vlastně jsem těch 5,5 km uběhl i když po jiné trase. Skutečně jsem byl ve výsledcích tam kam jsem patřil, tak jsem si trochu zanadával a věnoval se příjemnějším věcem. Došlo i na to pivo s kamarády v místní hospodě a pak už jen zpět za děvčaty, pokračovat v prohlídce města...Orginál, korunovačních klenotu, jsem neviděl, byla tam slušná fronta, viděl jsem ale na jedné z mnoha výstav na Hradě jejich kopie...

Další víkend jsem se vypravil do Valmezu, byl jsem tam již vloni a byl nadmíru spokojen. Kdosi mi před tím říkal, že přece nebude podporovat Babiše, ale to je chyba, naopak, Babiš tím svým seriálem závodu podporuje nás. Je to jen další s firemních běhu, jako je Model, TQM a v tom to případě na vysoké urovni, po všech stránkach. Start byl v poledne a byl docela hic, někteří hobíci to přepískli a pak se motali, chce to běžet s rozumem. Mne osobně horko vyhovuje, běželo se mi dobře, ale čekal jsem přece jen lepší čas. I mne to poznamenalo, ale to bylo spíš tím, že to byla prudká změna počasí. Učast byla obrovská, jen v hlavním závodě doběhlo skoro 500 lidí, a další pak v rodinném běhu, běhu dětí atd. Příště mi snad vyjde i ten závod Pardubicích, kam jsem letos nakonec nejel. Hlavně doporučuji tento závod rodičům s dětmi, ty se tam dokonale vyřádí. Bylo o ně dokonale postaráno, soutěže, hry atd. Dokonce všichni účastníci rodinného běhu i děti dostali krásna, funkční trička, na rozdíl od nás zdarma. Nás to stálo 100 kč, které ale připadnou na dobrou věc, myslím že na charitu.

Erich

 

Diskusní téma: Ujezdská sova a Deza

Datum: 11.09.2016

Vložil: Smithk660

Titulek: John

I have recently started a web site, the info you provide on this site has helped me greatly. Thank you for all of your time &amp work. There can be no real freedom without the freedom to fail. by Erich Fromm. eeedfkaeaedbckee

Datum: 23.05.2016

Vložil: K.M.st.

Titulek: Valmez

Tuto diskuzi bych ukončil, propagace politických stran nepatří na naše stránky, s odkazem na lištu O NÁS.

Datum: 23.05.2016

Vložil: er

Titulek: agrofert

pochopitelně, je přece politik a každý hlas se počítá..ten můj ale už patří jinému :-)
určitě bych ho za to neodsuzoval, naopak

Datum: 23.05.2016

Vložil: K.M.st.

Titulek: Valmez

Babiš má zájem především o tvůj hlas a ne o tvůj běh. Politici v běžeckém boomu ucítili potenciál, až skončí s politikou tak skončí i s během.

Přidat nový příspěvek