Závěr roku: Hrabová, Kobeřice

05.01.2015 09:29

Ke konci roku patří nejen bujaré oslavy ale také tradiční Silvestrovské běhy. Jeden z nich se konal Hrabové a toho jsem se opět po několika létech zúčastnil. Původně jsme měli jet do M. Berouna ale okolnosti tomu nepřáli. I tam jsme ale měli zastoupení dvojici Stuchlíku, starší Karel obsadil ve své kat. 2. místo a moc jsi to pochvaloval.

Zpět k Hrabové, počasí zimní, účast snad rekordní a pro mne 4. místo v kat., je to marné, pokud nebudu na sebe přísný a nezbavím se přebytečných kil, lepší to nebude a mohlo by být ale...Běžely se dva okruhy, polovina po boční zasněžené cestě, to byla ta lepší část okruhu, zbytek po hlavní cestě a to už nebylo tak fajn. Aut bylo až moc a není to příjemné mít za zády pořád nějaké auto. Vzhledem k nárůstu počtu běžců by byla vhodnější nějaká nová trasa, mimo provoz aut...

 

V neděli, už v novém roce, v Kobeřicích, první závod roku 2015, paráda. Lidi jako much, počasí krutě zimní, sníh, místy hustá vánice, ale přesto se běželo dobře, neklouzalo to. Opět to byly dva okruhy, trasa podobná jako při půlmaratonu, ale daleko klidnější než v Hrabové a taky víc členitá. Na rozdíl od Hrabové, kde jsem byl sám z oddílu, nás tady bylo hodně...Jelikož jsem byl autem a sám, bedna nehrozila a pivo bylo tak lákavé. Abych nepodlehl pokušení, tak jsem raději odjel.

 

Tak nám to opět začalo, opět budu porovnávat časy, zlepšil, nezlepšil...tentokrát to bylo o 12 vteřin horší jak před rokem :-) to hlavní ale je, že vůbec ještě můžu běhat, těšit se na další akce, které jsou před námi, stejně jako celý tento rok.

 

Tak ať to i vám běhá ve zdraví celý rok.

 

Erich