Zprávy z cest

22.11.2016 08:37

A opět z Prahy. Než jsem se tam ale dostal, bylo to max vrůšo. Ráno mi žena sdělila, že dnes, tedy 17. 11., první vlak do Opavy nejede, jelikož je svátek... znamenalo to tedy pěší přesun do Lázcu, no budiž, to dám. Taky, že jo..nebylo to však nic proti tomu co na mne čekalo ve Svinově, problém s troleji, nic nejelo..Pendolíno zpoždění 2 hodiny atd...Do Prahy jsem přijel s hodinu a půl zpožděním a co teď? Bylo 11.20 a start závodu ve Hvězdě byl v 12.10 ...risknul jsem to, 11.46 jsem vystoupil z metra v Petřinách a běžel skoro kilometr do gymnázia k registraci, kde na mne nechápavě hleděli,... jelikož jsem byl ale přihlášen předem, tak mi to dali...stihnul jsem se ještě převléknout a 12.02 vystartoval směr Hvězda. Jen co jsem doběhl, byl start závodu...no není to paráda, kde to zažiješ :-)

Jednalo se o závod veteránu, při akademickém mistrovství, běh 17. listopadu. Vyrazil jsem svižně, rozdýchaný, rozběhnutý. Běžely se dvě kola, s jedním pozvolným seběhem a následným výběhem k létohrádku, počasí bylo příjemné, stejně jako trasa, jen trochu bláta. Po závodě jsem se pozdravil se známymi, poptal se, kdo z nich poběží v sobotu v Motole...nikdo, startovné 400 kč je odradilo. No tak už jsem vyhodil peníze za větší blbosti, někdo holky, jiný vdolky, já si zaběhám...

Den byl nabitý událostmi, Albertov, Národní, Václavak. S dcerou jsme všude byli, vše viděli a stálo to za to. Nevadí nám tlačenice a tak jsme se dostali docela blízko k podiu, na kterém se střídali s prohlášeními různé osobnosti se skupinami, zpěváky...nějak ti pražáci nemají Miloše zrovna v oblibě :-)

V sobotu nastal obrat s počasím, pršelo, ale i na to jsem byl připraven. Jednalo se Mistrovství republiky v krosu. Trasa závodu vedla golfovým hřištěm v Motole, byla velmi náročná, plná výběhu a seběhu a taky zamokřená, blátivá. Závody začaly už dopoledne, já startoval ve veřejném závodě až ve 13 hod. Před námi se konal hlavní závod, nejprve mužů, pak žen a bylo se na co dívat !! Neskutečně ho rozběh Homoláč, přímo letěl, kopce vybíhal s neuvěřitelnou lehkosti, hned v prvním okruhu získal náskok a suveréně v závodě zvítězil. Běželi 5 kol, dohromady 10 km, čas 32 min a nějaké drobné, v dešti, blátě.

Startovala skoro celá běžecká špička, mezi diváky byl také Jakub Holuša, měl taky běžet ale problémy s achilovkou mu to nedovolily. Pak startovaly ženy, tady kralovala Simona Vrzálova, podobně jako Homoláč i ona šla okamžitě dopředu a od začátku nebylo pochyb o vítězce, s velkým odstupem za ní doběhla druhá Vrabcova Nývltová, naše olympionička z Ria.

Zatím co Jirka doběhl s úsměvem, bez známek vyčerpání, holky padaly únavou...Nastal čas veřejného závodu, ženy, muži všichni dohromady. Měl jsem velké obavy jak dopadnu, hlavně ty stoupání, klouzalo to...nechtěl jsem být poslední. Nakonec to nebylo takové hrozné, projevila se má vyzávoděnost..Přerovec, Fachman atd., prostě to šlo, kopce jsem vybíhal a také předbíhal ostatní (převážně ženy :-) ale máknul jsem si. Měl jsem také podporu, celý závod mne povzbuzoval Jirka Jelínek, jeden z pořadatelů. Nelitoval jsem, byla to událost a já byl při tom.

 

Erich

 
zprávy z cestzprávy z cestzprávy z cestA opět z Prahy. Než jsem se tam ale dostal, bylo to max vrůšo. Ráno mi žena sdělila, že dnes, tedy 17. 11., první vlak do Opavy nejede, jelikož je svátek... znamenalo to tedy pěší přesun do Lázcu, no budiž, to dám. Taky, že jo..nebylo to však nic proti tomu co na mne čekalo ve Svinově, problém s troleji, nic nejelo..Pendolíno zpoždění 2 hodiny atd...Do Prahy jsem přijel s hodinu a půl zpožděním a co teď? Bylo 11.20 a start závodu ve Hvězdě byl v 12.10 ...risknul jsem to, 11.46 jsem vystoupil z metra v Petřinách a běžel skoro kilometr do gymnázia k registraci, kde na mne nechápavě hleděli,... jelikož jsem byl ale přihlášen předem, tak mi to dali...stihnul jsem se ještě převléknout a 12.02 vystartoval směr Hvězda. Jen co jsem doběhl, byl start závodu...no není to paráda, kde to zažiješ :-)
Jednalo se o závod veteránu, při akademickém mistrovství, běh 17. listopadu. Vyrazil jsem svižně, rozdýchaný, rozběhnutý. Běžely se dvě kola, s jedním pozvolným seběhem a následným výběhem k létohrádku, počasí bylo příjemné, stejně jako trasa, jen trochu bláta. Po závodě jsem se pozdravil se známymi, poptal se, kdo z nich poběží v sobotu v Motole...nikdo, startovné 400 kč je odradilo. No tak už jsem vyhodil peníze za větší blbosti, někdo holky, jiný vdolky, já si zaběhám...
Den byl nabitý událostmi, Albertov, Národní, Václavak. S dcerou jsme všude byli, vše viděli a stálo to za to. Nevadí nám tlačenice a tak jsme se dostali docela blízko k podiu, na kterém se střídali s prohlášeními různé osobnosti se skupinami, zpěváky...nějak ti pražáci nemají Miloše zrovna v oblibě :-)
V sobotu nastal obrat s počasím, pršelo, ale i na to jsem byl připraven. Jednalo se Mistrovství republiky v krosu. Trasa závodu vedla golfovým hřištěm v Motole, byla velmi náročná, plná výběhu a seběhu a taky zamokřená, blátivá. Závody začaly už dopoledne, já startoval ve veřejném závodě až ve 13 hod. Před námi se konal hlavní závod, nejprve mužů, pak žen a bylo se na co dívat !! Neskutečně ho rozběh Homoláč, přímo letěl, kopce vybíhal s neuvěřitelnou lehkosti, hned v prvním okruhu získal náskok a suveréně v závodě zvítězil. Běželi 5 kol, dohromady 10 km, čas 32 min a nějaké drobné, v dešti, blátě.
Startovala skoro celá běžecká špička, mezi diváky byl také Jakub Holuša, měl taky běžet ale problémy s achilovkou mu to nedovolily. Pak startovaly ženy, tady kralovala Simona Vrzálova, podobně jako Homoláč i ona šla okamžitě dopředu a od začátku nebylo pochyb o vítězce, s velkým odstupem za ní doběhla druhá Vrabcova Nývltová, naše olympionička z Ria.
Zatím co Jirka doběhl s úsměvem, bez známek vyčerpání, holky padaly únavou...Nastal čas veřejného závodu, ženy, muži všichni dohromady. Měl jsem velké obavy jak dopadnu, hlavně ty stoupání, klouzalo to...nechtěl jsem být poslední. Nakonec to nebylo takové hrozné, projevila se má vyzávoděnost..Přerovec, Fachman atd., prostě to šlo, kopce jsem vybíhal a také předbíhal ostatní (převážně ženy :-) ale máknul jsem si. Měl jsem také podporu, celý závod mne povzbuzoval Jirka Jelínek, jeden z pořadatelů. Nelitoval jsem, byla to událost a já byl při tom.
 

Erich

Diskusní téma: Zprávy z cest

Datum: 22.11.2016

Vložil: Marek

Titulek: simona vrzalova

no jo, simona vrzalova byla velkym prekvapenim uz v kravarich, na jarni 10. nikdo ji neznal (byla dlouho zranena a tak nebehala) a hned vsem vytrela zrak

Přidat nový příspěvek