Běh 17. listopadu v Hrabové

19.11.2015 19:29

Tak a je tady další nový běh, jestli to takhle bude pokračovat dál, tak už člověk nebude pomalu moci dělat nic jiného než chodit na závody a pořádně se na nich trápit. A to i ve sváteční dny jako je 17. listopadu, kdy klub MK Seitl připravil 10km obrátkovou desítku v Ostravě Hrabové. Klasická nezáživná trať okolo řeky tam a zpět, ideální pro zdolávaní rekordů, ale nic zábavného. Na závod, jenž se konal na místní základní škole, jsem se vydal s otcem, který potřeboval další trofej do své velerozsáhlé sbírky. Nikdo další z týmu se nepřidal a myslím, že ani nemusel litovat. Vcelku rychlá prezentace, naprosto tragické sociální zařízení, jedno vecko na 200 lidí není rozhodně dostačující, naštěstí je v okolí relativně dost stromů a garáží na označkování.

Na start v zachmouřeném počasí, kdy sem tam mírně poprchávalo, se postavilo téměř 200 lidí a protože nebylo nic slyšet, tak se relativně nečekaně všichni rozběhli po nějakém tichém povelu startujících, který mohli slyšet pouze lidé vpředu. Pak následovalo 10km po rovině, kde nebylo co k vidění a jediným zajímavým zážitkem byl běh po houpajícím se visutém mostě, kde každý třetí krok byl do prázdna. V rámci mého aktuálního ne tréninku jsem si s těžkým vysílením splnil cíl dát to pod 50 minut (49:48 se zvláštností, že běžci, co byli 10m přede mnou mají čas o 17s lepší) a otec zaběhl v tréninkovém tempu solidních 51:57, když pár dnů před závodem byl na Hrouzovce. 

Po závodě jsme se moc nezdržovali a jeli hned domu, tak doufám, že bylo za cenu 100kč větší občerstvení než jeden malý koláč a teplý čaj. 

 

+rychlá trať

+svižnost prezentace

+prvních 5km foukalo správným směrem

 

-nudná trať

-sociální zařízení

-neslyšitelné povely startérů

-druhých 5km foukalo špatným směrem

 
Tomáš
 
 

Diskusní téma: Běh 17.listopadu v Hrabové

Datum: 24.11.2015

Vložil: tr

Titulek: hrabova

samozrejme report pisu ze sveho pohledu. mi se trate, ktere vedou po rovine kolem reky sem a tam nelibi, a nebudu psat, ze byla pekna, kdyz si to nemyslim. Dostal jsem, co jsem ocekaval a to byla rychla a nudna trat, kde jsem doufal, ze si zlepsim rekord na 10km, na coz mi ovsem ma aktualni vykonnost nestacila.

Datum: 23.11.2015

Vložil: Lubomír L.

Titulek: Hrabová

No pánové já myslím, že máte částečně pravdu oba. S Tomášem souhlasím se startem - já také neslyšel povel, i s tím WC. První výsledky byly skutečně prapodivné ( ale pozor jsou již opravené a bylo by vhodné zde upravit odkaz ). Jinak mě se trať líbila, výborné bylo značení každého kilometru ( jako na Jarní desítce ) a myslím, že je to hodně individuální co kdo preferuje ! Pořadatel to trochu podcenil - nečekal takový zájem ( ale omlouval se a na svém webu to vysvětlil ), já však věřím, že se to v příštím ročníku zlepší a tu medaili na krk dostanu již v cíli. Teď na mne již nezbyla s omluvou, že medaile došly !

Datum: 23.11.2015

Vložil: K.M.st

Titulek: Hrabová

Ahoj Tomáši!
V Hrabové jsem nebyl ,ale budu reagovat. Že Hrabová nejsou Beskydy, to ti muselo být jasné předem, ostatně naše Jarní desítka je zřejmě velice podobný běh s" nudnou" trasou,ale spousta běžců- silničářů toto vyloženě vyhledává. Jinak,dostupné reference k tomuto 1. ročníku jsou jenom kladné!

Datum: 23.11.2015

Vložil: er

Titulek: to nejlepší z Hrabové

těch závodu je v Hrabové víc, problém je s auty, hlavně na Silvestra, kdy půl okruhu vede po hlavní cestě. To co nazýváš nudou, mi naprosto vyhovuje, klikatá cyklostezka podél řeky, klid, jen pár cyklistů. Navíc díky obrátce je přehled kdo je přede mnou, za mnou...opravdu trať se mi moc líbila. Ato hlavní pořád jsem neměl žádné auto za zadkem jako na Silvestra a mohl se kochat výhledy na řeku a okolí :-)

Přidat nový příspěvek