Běžecký týden - Opavská míle, Běh Chuchelnou

13.09.2015 20:48

V tomto týdnu byly na programu dva závody. Ve středu Opavská míle, která mě mile překvapila. A to zvýšením úrovně o level výše než loni. Z tohoto závodu se stává běžecký klenot Opavy. Organizace dobrá, vše šlapalo jak mělo (jen prý došly čipy....), možnost zaběhnout si s běžci světové třídy - Jakub Holuša atd. Pěkná medaile, lidové startovné (to doufám vydrží i v následujících ročnících). Jen pro mě sprint, to nemám v lásce, ale jednou za čas to není špatné.

Jen se celý týden potýkám se zdravotními problémy, tak to nebylo ono. Po závodě jsem to málem nerozdýchal. Ale závod mi způsobil i problém, s kterým jsem nepočítal, a to v POBLu, jelikož oproti loňsku stoupnul počet startujících o 100%, závod byl ještě bonifikován, a tak ten, kdo se nemohl účastnit (přece jenom byla středa a někdo i odpoledne pracuje) teoreticky nemá při neúčasti šanci na dobrý výsledek v POBLu. Uvažuji o jisté korekci . Uvidím, musím popřemýšlet.

První místo pro sebe urval Jakub Holuša, ale byl to boj až do konce. 

 

výsledky

 

-------------------------

 

V sobotu se konal tradiční Běh Chuchelnou s netradičním počasím. Poprvé v historii závodu nepršelo, ale naopak bylo překrásné počasí. Na hlavní 14,1 km trať se vydalo 107 běžců a běžkyň. Kdo tento závod už někdy běžel, tak ví, že to není nic lehkého. Je to z kopce do kopce, většinou v lese. Trať pěkná s posledními 2 km po hlavní cestě na Chuchelnou, kde to je mírně z kopce, tak se dá ještě pěkně zvýšit tempo.

Jak jsem již psal, celý týden mám zdravotní problémy, tak za mě to byl totální výbuch. Byl jsem rád, že jsem se vůbec nějak dostal do cíle. Celý závod jsem se protrápil a litoval toho, že jsem vůbec běžel. Asi jsem si myslel, že to s nemoci nějak půjde, ale nešlo. Poučení na příště, hlavně na to nezapomenout.

První v cíli byl nám dobře známý polák Robert Antczak v čase 52:30, v ženách to byla Andrea Krstevová za 1:05:02. Organizace výborná, párek v rohlíku, startovní balíček....a to vše jen za 50 kč. Paráda. Ještě jedno zlepšení - výsledky se dělaly na notebooku a tak byly rychle zhotoveny a hned vystaveny.

 

výsledky

foto

 

Marek

Anketa

Hodnocení závodu Opavská míle (max. 5*)

***** (19)
23%

**** (14)
17%

*** (18)
22%

** (15)
18%

* (17)
20%

Celkový počet hlasů: 83

Anketa

Hodnocení závodu Běh Chuchelnou (max. 5*)

***** (21)
24%

**** (16)
19%

*** (17)
20%

** (15)
17%

* (17)
20%

Celkový počet hlasů: 86

Diskusní téma: Běžecký týden - Opavská míle, Běh Chuchelnou

Datum: 14.09.2015

Vložil: Richard Svárovský

Titulek: Korekce bodů u Opavské míle

Určitě nejsem aspirant na nějaké přední umístění v POBL takže mě to nějak nestresuje :-) ale taky bych se přimlouval u tohoto nebo podobného typu závodů za nějakou korekci bodů. Přece jen je trochu demotivující vidět že bodový zisk na takové "masovce" je dvojnásobný třeba i proti velmi dobrému času na nějaké "místní" 10-15 km trati.

Přidat nový příspěvek