Breda City Trail

28.08.2017 08:44

Start závodu ve dvě odpoledne není vůbec ideální...a to hned z několika důvodu. Zatím co rodinka si dopřávala sobotní oběd, já banán. Daleko horší bylo ale úmorné horko které v tom čase v Opavě panovalo a to mi většinou horko tak moc nevadí. Bylo to na chcípnutí, opravdu by bylo rozumnější startovat buď dopoledne, třeba v 10 nebo pak večer v 5, v 6. Trasa byla stejná jako v loni, běželo se po startu u Bredy kousek po asfaltu, za mostem se pak sbíhalo k řece, pak okolo sádraku, zpět po druhém břehu do cíle k Bredě. Nebylo to zas tak jednoduché. Běželo se většinou po trávě, jednou se musela přeběhnout voda, byly i kopečky, seběhy, nerovný terén, bylo třeba hlídat každý krok, dopad.

A jsem u další věci, která mi vadila, nekonečné čekání na vyhlašování...Závod končil zhruba po hodině, to byli skoro všichní v cíli, až na Gamana a pár jedinců. Přece jen možnosti byly omezené, žádné šatny, sprchy atd. ale podle propozic mělo vyhlašování proběhnout po 4 hodině, tak počkáme...to čekání se ale pořádně protáhlo a nakonec bylo až po tombole asi před půl šestou. To už jsem byl hodně nevrlý. Věci na převlečení jsem nechal v autě, které jsem zaparkoval v městě, a tak jsem tam postával, nepřevlečený s tím, že už to přece musí přijít, neriskoval jsem zaběhnout k autu abych o tu slávu nepřišel. Přednost ale měla kapela mladíků, která snad hodinu hrála a hrála...Odrazilo se to pak jak při tombole, tak při vyhlašování, hodně lidí už tam nebylo, byli už dávno pryč.

Erich

 

Anketa

Hodnocení závodu (max. 5*)

***** (26)
24%

**** (20)
18%

*** (23)
21%

** (19)
17%

* (21)
19%

Celkový počet hlasů: 109

Diskusní téma: Breda City Trail

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek