Další víkend plný běhu - Hlučín, Opava

21.09.2015 20:25

I další víkend byl v okolí nabitý závody. V sobotu se konal další ročník Podzimního běhu Hlučínem. Ještě jsem tam nikdy nebyl a ani teď se mi moc nechtělo, ale nakonec jsem se hodinu a půl před startem rozhodl, že se přece jenom půjdu proběhnout a udělal jsem dobře. Zázemí bylo v pivnici U Bětky, startovné 50 Kč a čekání na start s očekáváním pro mě neznáme trati. Na start se postavilo 46 běžců a z toho 13 žen. První část vedla po asfaltu hlučínskými uličkami, pak jsme doběhli do polí a mírně stoupali na Vinnou horu. Stoupání bylo kratší než jsem čekal a už se běželo z kopce. Jen mě pak trošku překvapilo další stoupání v polích, které jsem nečekal a dalo mi dost zabrat. Až po tomto stoupaní to pak bylo skoro celé z kopce, jen těsně před cílem se ještě jednou běželo nahoru ke kostelu. Trať byla dlouhá cca 8400 m a na sobotu to stačilo. 

Závod vyhrál místní Jirka Pytlík (30:13) před Miloslavem Šmirjakem (30:45) a Michalm Stanovským (32:37). V ženách byla nejrychlejší Anna Hrbáčová (39:57) z Hlučína.

Po závodě jsme ještě dostali občerstvení - nápoj + výborný hamburger. Prostě bylo fajn a určitě mohu tento závod doporučit a jistě se sem příští rok rád vrátím.

výsledky

 

V neděli se pak konal Veřejný běh kolem komína Modelu. Tento závod je specifický tím, že ho pořádá podnik, část trasy vede areálem firmy a veškeré zázemí je ve firmě. Jelikož jsem zaměstnancem, pomohl jsem s registraci a s výsledkama spolu s TJ Opava oddílem orientačního běhu. Startovné bylo pro všechny zdarma a navrh každý dostal malý dárek - "debilníček" a stojánek na mobil. Děti pak poukázku na nanuk. Nejdříve proběhly běhy dětských kategorií a pak se kolem 10 hodiny postavili na start dorostenci, dorostenky, závodníci OPEN a hlavního závodu. O děti, které už svůj závod odběhly bylo postaráno animátorem a tak se rodiče mohli plně soustředit na svůj výkon. Open závod byl na 2 okruhy, hlavní na 4. Trasu si zde opravdu mohli vybrat i ti méně zdatní. Počasí bylo chladnější se silnějším větrem. Dalo by se říct, že nebýt toho větru, tak ideální. Hlavní závod běželo 60 závodníků, Open 23. Se závodem si nejlépe poradil Miloslav Šmirják, na kterém sobotní závod v Hlučíně nebyl znát a porazil všechny o parník časem 40:30. Druhý byl Roman Janeček 42:01, třetí Ondřej Dominik 42:32. V ženách byla nejlepší Iva Pachtová 51:36.

Pěkné bylo, že dárkovou tašku dostaly všechny děti, žádné nebylo zklamané a každé bylo jmenovitě vyvolané. Dospělí dostali dárkové poukázky do Sportisima a nakonec se ještě losovala bohatá tombola pro 10 šťastných. 

Celou akci sledoval i ředitel Modelu Opava, pan Walo Hinterberger, který pak i předal ceny vítězům. 

 

výsledky

foto

 

Marek

 

 

 

 

Anketa

Hodnocení závodu - Podzimní běh Hlučínem (max. 5*)

***** (28)
27%

**** (18)
17%

*** (18)
17%

** (20)
19%

* (20)
19%

Celkový počet hlasů: 104

Anketa

Hodnocení závodu - Běh kolem komína Modelu (max. 5*)

***** (30)
28%

**** (18)
17%

*** (21)
20%

** (17)
16%

* (20)
19%

Celkový počet hlasů: 106

Diskusní téma: Další víkend plný běhu - Hlučín, Opava

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek