Kostelec

23.11.2015 20:37

Po nějaké době, podruhé v tomto roce, jsme vyrazili směr Praha. Pro mne to automaticky znamená najít si vhodný závod v městě nebo okolí. Nabízely se mi tři, ve Stromovce, Berouně a Kostelci. První dva už jsem běžel, takže Kostelec. Podařilo se mi domluvit se s kamarádem a ten zajistil auto, přece jen je to podstatně rychlejší, než vlak a autobus. Do Kostelce jsme dorazili hodinu před závodem, páteční déšť vystřídalo mrazivé slunečné ráno. Zápis probíhal v místním dobovém pivovaru, tlusté staré zdi, klemby a vyhřáta hospoda, která se pomalu se zaplňovala běžci. Kvůli honu museli pořadatelé částečně pozměnit trasu vedoucí okolními lesy ale to šlo mino nás. Hodně mne překvapil profil tratě, čekal jsem spíš rovinu, ale převýšení a seběhy byly skoro 300 m. Pomalu jsme se přesunuli na místo startu, na okraj města a po chvíli vyrazili. Začínali jsme dlouhým seběhem, náledoval výběh a to už jsme byli v lese, nádhera, lesní cesty, klid, mírné stoupání, čas plynul, my běželi...Na trase bylo dokonce 2x občerstvení, naprosto zbytečné, kdo by taky v tom chladu pil studenou vodu...kdyby tam aspoň měli pivo (pořadatel pivovar) nebo teplý čaj...Ten bohužel nebyl ani v cíli, to mne překvapilo, jsem zvykly u nás na něco jiného (bohaté občerstvení), tady nic. Cokoliv jsi chtěl, musel sis koupit, za 100 startovného nezvyklé. Navíc ceny nebyly nízké,

desítka za 30 atd., na to, že to pořádal pivovar, zklamání..čekal jsem, že se levně přiopiji.. :-), nic z toho.

No, byl to teprve druhý ročník, snad se to zlepší, ale to už nezjistím, je ještě hodně běhu, kde jsem ještě nebyl.

Jinak Kostelec, pěkné město, krásný zámek, okolí.

Teď jsem měl tři závody po sobě, do Mikuláše už jen výklus.

 

Erich

 

Diskusní téma: Kostelec

Datum: 24.11.2015

Vložil: er

Titulek: černokostelecká 12

takový byl název a délka závodu...

Přidat nový příspěvek