Půlmaratony v okolí

14.06.2019 13:33

Byly celkem tři, vždy po čtrnáctidenní pauze. První jsem běžel v N. Jičíně, byl to již třetí ročník a pro mne premiéra na závodě. Typický městský půlmaraton se vším všudy, start na náměsti (jedno z nejkrásnějších u nás), vyšší startovné, čipy, humbuk okolo. Trasa vedla po cyklostesce, která byla vybudována v místech, kde před povodní vedla železniční dráha. Zvláštností bylo převýšení skoro 200 m, které bylo celé v první půlce závodu, po otočce to pak bylo po stejné trase opačně. Čas nic moc ale i přes mírné problémy jsem si ho užil, většinou se běželo ve stínu stromu, vedle tekl potok. Určitě si ho ještě zaběhnu, mám co zlepšovat.

Druhý se konal v blízkem Hlučíně v termínu, kdy byly v okolí tři závody po sobě. V minulosti jsem dál přednost v pá Hůrce a v ne Hněvošicím a tak to bude i příště. Závod byl pro mne zklamánim ne trasou, která i když rovinatá, byla technický náročná, hlavně v travnatých usecích, ale organizaci. Závody se běžely dva, maraton a půlka oba měly jinou trasu, které se ale místy mísily a protinaly, což se ukázalo jako problém, hodně se bloudilo a jelikož bylo opět horko, tak bylo hodně nasraných...nechápal jsem proč nebyla jedna, dvě kola maraton, jedno půlka. Čekal jsem v cíli pěknou medaili do sbírky, v Jičině byla pěkná, tady jsme dostali fidorku na šnůrce, pokračovala horká voda, jelikož barel stál na slunci a misto tradičního piva kofolu a k tomu párek...týden před tím běh Jásenky, taky v Hlučíně, ale to se nedá srovnat, Tomáš si zaslouží věčnou slávu, nádherný, těžký závod se všim všudy.

Třetí půlka se běžela v Polsku. Byl obnoven půlmaraton Kietrz- Rohov a je to dobře, v samotném Polsku je velmi vysoce hodnocen, právem. Těžká kopcovitá trasa, horko, divoký vítr v cíli nadherná medaile, k tomu bohatá nadílka při zápisu, pohoštěni, bazén, masáže atd

Za rok snad znovu, všechny časy byly přes dvě hodiny, což bylo pro mne zklamáni, ale co se dá dělat, zdaleka jsem nepatřil k nejhorším.

V neděli v Kravařich to bude jiné, až na to horko, to bude asi stejné...bude to vrchol jara, mega závod, tak přijďte.

Erich

 

Diskusní téma: Půlmaratony v okolí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek