Runfest Ostrava

23.09.2019 05:56

Jednou maratoncem, navždy maratoncem, no nevím, mám jich za sebou 70, díky nim jsem poznal kus světa ale poslední jsem běžel před 10 léty. To už jsem pozoroval problémy při pohybu, běhu, ale koho nic nebolí, jedině snad mrtovolu. Skončilo to operaci plotenky a skoro roční pauzou...ale dostal jsem se z toho. Nikdy už jsem se ani nepřiblížil výsledkum před tím, ale pomalu jsem začal znovu běhat a byl rád, že to tak vůbec dopadlo.

Když mi Marek oznámil, že jsem byl vylosován, abych zaběh Ostravský maraton, říkal jsem si proč ne. Bylo to tak vzdálené, měl jsem dva měsice na připravu, dokonce jsem měl geniální plán jak na to, sedm týdnu. V prvním uběhnu vzdálenost maratonu 42 km za 7 dní v dalším pak za 6 atd. nakonec v šestém týdnu za dva dny a v posledním pak už jen závod a maraton celý. Věřil jsem tomu, ale hned v prvním týdnu mi spadla deska na palec u nohy, nehet zůstal, neslez, ale plán se zhroutil...za pár dní jsem mohl obout botu a začal běhat, ale nadšení bylo pryč. Nechtěl jsem Marka zklamat, ale tak nějak jsem jsem předpokládal, dvě kola, půlmaraton a dost, vím, že si musel lecos vyslechnout..nastal den D, připrava mizerná, ale jinak pohoda, počasí jaké mám rád, nic mne nebolí (přiměřeně věků), Ostrava je kousek tak proč to nezkusit.

Na startu jsem potkal několik známých, jen malo z nich si udrželo bývalou formu ale byli tam, nemá cenu z toho dělat vědu, hlavně doběhnout. Držel jsem se toho co každému sam radím: první pule musí být zdarma a druhou zrychlit, jednoduché, taky, že jo, běželo se mi dobře ale nejen, že jsem pak v druhé nezrychlil (první za 2:08) ale po 30tem km to bylo utrpeni, nebylo z čeho brát, nakonec byl z toho čas 4:48:49. Ještě teď mne bolí a stále budou bolet nohy, ale vím, že na to ještě mám, stačí jen trochu potrénovat, mít rochu štěstí, zdraví a půjde to. Už to nebude pod čtyři, ale to není to podstatné. Mám nový plán :-)  ale ten si nechám pro sebe, času dost, do jara. Jeden maraton na jaře, druhý na podzim (Košice mi chybí do sbírky). 

Erich

 

výsledky

 

Diskusní téma: Runfest Ostrava

Datum: 23.09.2019

Vložil: Roman

Titulek: Borec

Marek má pravdu, jsi borec, dávám nahoru palec ;-)

Datum: 23.09.2019

Vložil: Marek

Titulek: borec

Jsi borec, dal jsi to !!!!

Přidat nový příspěvek