SILESIA KROS

25.10.2016 14:47

SILESIA HERVIS KROS ½ MARATON

Uplynulý víkend nám na Opavsku nabídl dva běžecké závody. V Kobeřicích se v neděli dopoledne běžel přesně zaměřený ½ maraton a v sobotu dopoledne to byl kros na 23 km se zázemím v Kylešovicích. Já jsem si vybral ten sobotní, asi nejobtížnější běžecký závod na Opavsku s názvem Silesia hervis kros ½ maraton, který má start a cíl na jiném místě a v pár řádkách vám ho nyní popíšu.

-          Sobotní ráno se vyvedlo, svítí sluníčko, skoro bezvětří.

-          Usedám na kolo a mířím k prezentaci, areál chovatelů v Kylešovicích.

-          U prezentace žádné fronty, za chvíli jsem odbaven.

-          Potkávám Michala a spolu se pěšky přesouváme 3 km na start do Raduně.

-          Krátké rozcvičení, proběhnutí a už se startuje.

-          Na začátku hned pěkně do kopce směr Vršovice.

-          Přes pole a louky, nahoru a dolů s výhledy do okolí, kolem Chvalíkovic a Bohučovic.

-          A nyní první výzva. Výběh a pro některé výšlap na Kalvárii v Hradci.

-          Vyběhl jsem to, ale další metry to pěkně ztěžka vydýchávám.

-          Teď lesní úsek, opatrně seběhnout z kopce a přes cestu na Kajlovci vzhůru na zámek.

-          Na zámku krátká zastávka na občerstvovačce a dále zámeckým parkem stále nahoru.

-          Předbíhám Válce a na konci stoupání i Broňu, ale doběhl mě Michal.

-          Hurá jsem na nejvyšším bodě tohoto závodu a teď natáhnout nohy a úprk dolů.

-          Dole mám na Michala mírný náskok, teď to bude víceméně rovinka.

-          Další občerstvovačka, beru si trochu jonťáku a taky nějaký gel.

-          Michal je stále pár metrů za mnou.

-          Přeběhy po mostech a můstcích, pod mostem v Hradci, kolem řeky.

-          Krátký prudký výběh ke hřbitovu. (asi kdyby si chtěl někdo odpočinout)

-          A blížíme se k braneckému kopci. Ten jsem dosud nikdy nevyběhl, vždy jen vyšel a nyní to bude taky tak.

-          Ale změna trasy, kopec obíháme zleva a objevujeme se u mostu v Brance.

-          Na mostě povzbuzují Jalůvci.

-          Přeběh přes most na druhou stranu, poslední občerstvovačka, kterou nevyužívám.

-          Běží se po cestičce kolem řeky a já cítím, že sil už na rozdávání není.

-          Předbíhá mě Michal, mám co dělat aby se mezera mezi námi nezvětšovala.

-          Vyšlapané cestičky kolem řeky se střídají s přeběhy po poli.

-          Vůbec nevím kde jsem a jak daleko je ještě do cíle.

-          Síly ubývají, ale nějak jsem se dotáhl na Michala a dokonce jdu do čela.

-          Za mnou funí další běžci a já jim včele rozrážím vzduch. To není dobrý.

-          Michal opět zrychlil a předbíhá mě. A taky Broňa. A taky Staňa.

-          Na to už nemám síly, utíkají mi.

-          Míjím strom s označením 500m do cíle. Hurá.

-          Vbíhám do cíle, na tabuli vidím svůj čas a 9.místo v kategorii.

-          Převléknout se, občerstvit se a vydávám se na cestu domů.

Fery

VÝSLEDKY

FOTO

 

Anketa

Hodnocení závodu (max. 5*)

***** (26)
29%

**** (16)
18%

*** (16)
18%

** (16)
18%

* (16)
18%

Celkový počet hlasů: 90

Diskusní téma: SILESIA KROS

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek