Slavkovský lesík 2015

17.10.2015 21:44

V sobotu 17.10.2015 dopoledne proběhl  již 46.ročník přespolního běhu Slavkovský lesík, který pořádá TJ Opava, oddíl orientačního běhu ve Slavkově u Opavy. Start i cíl je na fotbalovém hřišti a trasa závodu vede v přilehlém lese. Tento závod se atypicky startuje v minutových intervalech. Muži běží tři okruhy, dohromady 8100m, ženy dva okruhy – 5400m a děti a mládež mají připraveny tratě od 800 do 2700m dle věku.

Po třech dnech dešťů – tak nezvyklých pro letošní počasí – se dalo očekávat , že trať bude pěkně bahnitá a mokrá.V sobotu ráno ještě také pršelo, takže jsem čekal slabší účast. Ale už když jsem přijížděl k hřišti a viděl množství zaparkovaných aut, tak jsem jen konstatoval, že běžecký bům pokračuje. Prezentace proběhla i přes menší frontu hladce, takže kolem 9.45 odběhli svůj krátký závod nejmladší závodníci do 6-ti let a v 10.00 hod.odstartovali i první 4 běžci na hlavních tratích. Já jsem startoval v 35 minutě po prvních startujících a na trati jsem se přesvědčil, že pršelo i ve Slavkově a že suchý a čistý určitě do cíle nedorazím. I přes bahnitý terén se ovšem dalo běžet celkem svižně a myslím, že nebyl žádný úsek, který by byl nějak nebezpečný.

Závod proběhl bez problémů, počasí nám přálo, na celkové výsledky počkáme a budeme se těšit na další ročník.

Fery

 

výsledky

 

Anketa

Hodnocení závodu (max. 5*)

***** (25)
29%

**** (15)
17%

*** (16)
18%

** (15)
17%

* (16)
18%

Celkový počet hlasů: 87

Diskusní téma: Slavkovský lesík 2015

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek