Štěpánkovice a Nezmar

02.05.2018 19:29

Uplynulou neděli již od časného rána slunce pražilo skoro jako v létě. Na programu byl další závod zařazen do POBLu a to ve Štěpánkovicích. Kromě hlavního závodu na 13 km jsou připraveny také závody pro děti a pro méně zdatné běžce 5 km okruh.

Na závod jsem se vydal skoro s celou rodinkou na kolech. Již při tomto krátkém přejezdu jsem tušil, že se pěkně zapotím, neboť slunce opravdu hřálo s – na tuto dobu – nevídanou intenzitou. Po příjezdu na fotbalové hřiště, kde bylo zázemí závodu, jsme se zaregistrovali, šli se převléct a nachystat na závody. Začínal nejmladší syn, závodem na 50 m a podařilo se mu ukořistit krásné druhé místo. Následovaly další dětské závody a v 10.00 hod start dospělých. Po startu dospělých vyběhli na trať 1,5km nestarší děti, kde prostřední syn vyválčil také druhé místo. Z našeho klubu se závodu zúčastnilo celkem 11 běžců. Nejlepšího výsledku dosáhla Jana, která svou kategorii s přehledem vyhrála.

 

Již v úterý 1.5. jsem vyrazil s rodinou na další závod, tentokrát do Jilešovic, kde pořádají májový běh okolo Nezmaru. Hlavní závod měří 11 km, lidový běh má délku 4,4 km a děti běhají tratě různých délek dle věku a počtu příchozích. I z tohoto běhu jsme ukořistili jedno první místo v dětské kategorii a 3 místo v běhu lidovém. Já jsem se neumístil, tudíž jsem byl opět jen do počtu.

 

Z našeho klubu byla tentokrát slabší účast 5 ti běžců, která pódiové umístění nepřinesla.

 

V sobotu je první ročník běhu na 10 km v obci Závada a v úterý 8.5. ukončí rychle na sebe navazující závody v našem blízkém okolí běh ve Stěbořicích.

 

Ferenz Jan

 

Anketa

ŠTĚPÁNKOVICKÝ KROS (max. 5*)

***** (26)
23%

**** (23)
20%

*** (23)
20%

** (22)
19%

* (19)
17%

Celkový počet hlasů: 113

Anketa

MÁJOVÝ BĚH KOLEM NEZMARU (max. 5*)

***** (22)
21%

**** (19)
18%

*** (20)
19%

** (22)
21%

* (23)
22%

Celkový počet hlasů: 106

Diskusní téma: Štěpánkovice a Nezmar

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek