TQM

27.04.2015 09:24

Podobně jako v Modelu, připravili i v TQM pro zaměstnance a veřejnost všech věkových kategorií, možnost zaběhat si v okolí firmy. Okruh začínal a končil v areálu firmy. Po vyběhnutí z areálu a proběhnutí ulicí a mostu, pokračoval po asfaltovém chodníku na břehu řeky. Přes druhý most jsme se dostali na druhý břeh, kde byla tráva a vyšlapaná cestičká...pak do areálu a podle kategorii, se běželo 1x až 4x. Na mne čekali jen 2 okruhy, to se mi líbilo, protože druhý den, v neděli, jsem měl ještě v plánu 12 km ve Štěpánkovicích.

Nejprve startovali děti, po jejich doběhnutí pak společně ostatní kategorie a hlavní závod. Favorit byl jasný, Aleš Miko, daleko za ním běžel Roman Janeček, který taky odskočil pronásledovatelům a bezpečně si hlídal druhou pozici. Závodní pole se značně roztáhlo, nepřipadalo mi, že běžím pomalu, ale i přesto, že jsem běžel jen dvě kola, mne  Aleš  v tom druhém předběhl...dostal jsem od něho kolo.Okruh se mi líbil, klid, žádná auta, krátký seběh k řece, pak schody nahoru, stálý přehled kde kdo běží, pohoda.

Že by na opavsku vznikla tradice firemních běhu, jako protiváha komerčním závodům, kde se platí nemalé startovné? Tady se neplatilo nic. Je to úžasná podpora sportu pro všechy, pohyb je základ.

Vyhlašování bylo rychle, závod to byl pěkný, ještě jsem nezmínil perfektní zázemi, pořadatelé mysleli na všechno. A jak zaznělo na konec, neměl by to být jen jeden ročník, tak uvidíme za rok, rád opět přijedu.

 

Erich

 

Diskusní téma: TQM

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek