Zápisky z cest...

08.06.2015 11:45

Po nějakém čase jsem opět zavítal do Prahy. Pro mne to automatický znamená účast na některém závodě, tentokrát to byl úplně nový závod, navíc v místech, kde jsem ještě neběhal a těch tam moc není :)

Jednalo se o 1. ročník Svěrácké 10, na okraji města, kousek od konečné metra Černý most. Nebyl problém to najít, po 15 min. chůze jsem tam byl, u Plechárny, tak se jmenovala nová hala, kde probíhal zápis a bylo zázemí  závodu. Na nový závod, navíc v Praze, lidové startovné 100 Kč pro předběžně přihlášené. Vše perfektní, číp, číslo se jménem, pro každého plátěná taška s logem závodu, lahvové pivo, taky s orginální etiketou závodu atd. Trasu tvořil okruh vedoucí po polních a lesních cestách, jen úsek v okolí startu byl asfaltový. Méně odvážní běželi jen 5 km, zbytek dva okruhy, čili 10 km, to byl také hlavní závod. Nebylo to vůbec jednoduché, drsné horko, vzduch se tetelil,  32 ve stínu. Hlavně usek na polní cestě byl ve zvířeném prachu, slunce pralo, i když už byl večer, ale naštěstí aspoň lesní část byla ve stínu stromu. Tam na nás ale čekalo prudké stoupání, na konci okruhu bylo občerstvení, i jinde byla nabízena voda, i přesto musela zasahovat připravená záchranka, ale asi nic vážného.

Hlavně nebláznit, přežít první kolo no a pak už jen doběhnou, případně pár kousku předběhnout... A bylo z toho 1. místo v kat.

Hlavně se zavodnit, ale pak hned fronta na pívo, čepované, vychlazené, klidně bych tam zůstal déle ale byl jsem sám, děvčata mne nedoprovázela, raději sledovala starty a přistání na letišti V. Havla. Přitom po vyhlášení začala diskotéka, nějaký maník z rádia Vawe to tam rozjížděl, škoda mohli jsme si trsnout...:) Vyhlašování bylo na úrovní, bedna,ceny od sponzorů...už jsem si lámal hlavu jak povleču sebou bednu piv...naštěstí ta byla jen pro celkového vítěze, i když hodila by se...Prajzský BK zvítězil.

V neděli jsem měl ještě v plánu běh seriálu pražské kopce, Járov - Károv, ale nechal se ukecat a nejel, bylo to časově dost napnuté a pendolíno nečeká...

 

Erich

 

 

Diskusní téma: Zápisky z cest...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek