Zprávy z cest: Pardubice

20.04.2015 14:27

V rámcí mapování bílých míst...teda spíš poznávaní nových závodů (v Pardubicích už jsem jednou půlmaraton běžel, ale to bylo do Chrudimi a zpět), jsem se rozhodl startovat na Pardubickém půlmaratonu.

Cesta byla v pohodě, vše klapalo...zaparkovat auto v parkovacím domě v Ostravě, pro mne novinka, ale bylo to zdarma s Regiojetem, tak proč ne a pak vlakem do Pardubic. Vlak v klidu, jen to počasí nebylo úplně ideál. Foukalo, bylo chladno, ale proti pátku...to ušlo.

Trasu tvořily dva okruhy městem, skoro rovina. Šatny a zápis byly v hale, před níž se klikatila dlouhá fronta, zvlášt na zápis a pak ještě jedna pro triko, ale nečekalo se dlouho. Start byl na jednom náměstí, cíl na vedlejším, historickém. Běželo se mi poměrně dobře, pořád jsem s někým běžel. Na startu nás bylo asi 1350, nevím přesně. Často jsme v protisměru míjeli rychlejší běžce. Na špici byli samozřejmě černoši a hned za nimi se rvali o titul nejlepší muži a ženy z našich zeměpisnách šířek. Bylo se pořád na co dívat a uběhlo to celkem rychle.

Po průběhu cílem medaile a pak už stan s pohoštěním. Nebylo to ale moc fajn, protože mi byla zima a propocené triko chladilo. Dlouho jsem se tam nezdržel a pospíchal do šaten. Zpět se mi už tam nechtělo a tak pro mne závod a cirkus okolo skončil.

Návštěva známých a pak na vlak směr Svinov....noční běh v Ostravě už jsem ale nestihl, tak ten snad příště.

 

Erich

Diskusní téma: Zprávy z cest: Pardubice

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek