Chléb a hry a gril

01.06.2015 20:58
To vše bylo k mání, v sobotu ve Valmezu.... Začalo to někdy počátkém roku, celou dobu jsem sledoval, kdy se rozběhne registrace na závod Deza, běh okolo komína (že vám to něco připomína, ano, podoba tu je s Modelem).
 
Minulý rok jsem zaváhal, pozdě jsem ho objevil a byl už naplněn. Mrzelo mne to, vždy plánuji, jak co nejvíce zapojit rodinu...nakonec ten záměr mi nevyšel ani tentokrát, žena musela do práce, náhradník syn s rodinkou, taky vycouval, jel jsem sám...ale nešlo couvnout, kdoví co bude za rok a navíc v tom termínu je velký výběr závodu. Tak v pátek Háj, v so Valmez a do třetice v ne Hněvošice, to byl záběr. Cesta, vyzvednutí čísla, trika atd. bez problému, dokonce i zaparkovat se mi podařilo napoprvé. Byl to obrovský cirkus, všude plno stánků se sportovním zbožím, ceny, barvy, atd. lákavé ale když já už nic nepotřebuji, vše mám nejmíň 2x :) 
 
Čas běžel, čekání se rychle v tom mumraji krátilo, nejvíce tam bylo atrakci pro děti, měli i běhy, pak rodinné běhy. Škoda, že tam nebyl vnuk, ten by se tam vyřádil...Moderátor ohlásil, že vlak už vyjel a takže za pár minut, až projede, místem, kde vede trasa závodu, startujeme.
 
A teď ten gril, to bylo počasí, bylo nezvykle horko, navíc startovalo se v poledne, no hic jak blázen :)... Rozděl a panuj, to už platilo ve starém Římě a platí neustále. Pořadatelem seriálu čtyř závodu na různých místech země je Agrofert. Nedávno to byla chemička v Pardubicích, tentokrát Valmez...takže hry, místo chleba byl ale připraven špičkový guláš...:)
 
Hlavního závodu na 10 km se účastnilo přes 600 běžců, běžkyň, takže to byla zkraje pěkná tlačenice. Trasa byla převážně rovinatá, jen s jedním stoupáním na most a následným seběhem..Neběželo se mi špatně, na Ostré hůrce jsem pošetřil, nemusel jsem běžet 4 kola, měl jsem dojem, že to dám pod 50...no bohužel, nedal a stálo mne to bednu a musel se spokoji se 4. místem v kat. (zdůrazňuji z 10..) :) Po vyhlašování, byla ještě tombola, na tu jsem ale už nečekal, přece jen přede mnou, byla ještě cesta domu. Nemůžu jsi stěžovat, nebylo na co, povedená akce. Příští rok vyrazím na další závod seriálu, tentokrát mám v hledáčku chemičku v Pardubicích, tam se ale běhá na dostihovém závodišti, to bude něco Taxis atd. tak snad mi to zdraví dovolí.
 
Erich
 

Diskusní téma: Chléb a hry a gril

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek