Hornícká 10, 29. ročník

03.11.2014 09:25

Tradičně, v první listopadovou sobotu, měl svátek běh...oslavit ho přijelo do F-M, rekordní množství běžců. Závodilo se na různých tratích. Od nejmenších předškoláku, až po nejstarší veterány. Kategorii bylo nepočítaně, v hlavním závodě pak byly kat. po 5 ti létech. Závodilo se celé odpoledne, hlavní závod startoval v 15. hod a byla to pěkná tlačenice, asi 750 běžců. Netradičně jsem se postavil asi doprostřed zástupu, ale i tak mi trvalo 12 vteřin než jsem proběhl startovní čárou. Proud běžců mě unášel v rychlém tempu, nedovolil zpomalit. Po prvním kole jsem zíral na časomíru a byl příjemně překvapen průběžným časem, hlavně nezpomalit, držet tempo, na závěr zrychlit...vyšlo to. Žádná krize, svižný běh, výborné podmínky pro závod a byl z toho pro mne nejlepší čas za poslední léta. Byl jsem nadšen, a to jsem cítil, že mám ještě rezervy.

 

Odměnou mi pak bylo 5. místo v kat. a podium. Všude vládla vynikající atmosféra, všude davy běžců, spousta známých...jen od nás jsem tam byl asi sám a nebýt Vojty, který posbíral kde co, dokonce i televizi v tombole, tak asi i z Prajzké. 

 

Jsem zvědavý co pořadatelé připraví na kulatiny, na 30. ročník, pro příští rok. Letos dostali všichni, funkční triko, medaili, občerstvení. Pokud mi to zdraví dovolí, rád opět přijedu, že je nás na startu hodně, mi nevadí. Hlavně, aby to vydržel Pepa Nejzchleba, duše celé akce, bez něho jsi to neumím představit.

 

Tak za rok znovu.

 

Erich