Innogy WinterRUN Ostrava 2017

30.01.2017 07:12

V sobotu 21.1.2017 jsem se nechala "přemluvit" na závod Winter Run v Ostravě. Protože jarní Night Run se mi moc líbil, byla jsem zvědavá i na zimní verzi. Zázemí závodu bylo v hale Sareza a závod probíhal v přilehlých Komenského sadech. Na stránkách závodu avizovali, že se může stát, že se poběží ve sněhu, což se pořadatelům splnilo. Na startu se nás sešlo kolem pětistovky a vyrazili jsme do parku. Cestičky byly místy zledovatělé a pár běžců upadlo. Naštěstí druhý okruh už absolovovalo méně běžců, takže se už běželo lépe. Nejlepší část byla kolem řeky, kde nás mohutně povzbuzovali racci. Po doběhnutí si hned každý mohl zkontrolovat svůj čas a pořadí v kategorii. Byla jsem se svým časem spokojená, i když jsem nedoběhla Ericha, který si suverénně běžel pro první místo ve své kategorii.

Radka

 

Anketa

Hodnocení závodu (max. 5*)

***** (23)
25%

**** (17)
19%

*** (17)
19%

** (18)
20%

* (16)
18%

Celkový počet hlasů: 91

Diskusní téma: Innogy WinterRUN Ostrava 2017

Datum: 31.01.2017

Vložil: er

Titulek: další RUN

další "masovka", moc známých jsem na startu neviděl a s Radkou jsme byli jediní z PBK. Já jako sběratel, jsem nemohl chybět a nelituji, podmínky byly drsné ale byl to zimní běh a tak led a sníh k tomu patří.Stále mne překvapuje, kde se berou ty davy běhu chtivých odvážlivcu, na normální, zavedené závody jich tolik nechodí?
Možná je to propagaci, dobře zvolené místo, hudba, šou...je to i zábava.

Datum: 02.03.2017

Vložil: WF

Titulek: Re: další RUN

Popravdě si změřme tepovku je lepší běžet mezi 200 nadšenci, kteří pravidelně objíždí místní závody a přátelsky se pozdraví než se mačkat mezí davem 500 lidí, kteří se honí jen za fotkou na FB v cílí ?? :(

Přidat nový příspěvek