Těžká volba

21.10.2019 12:58

Víkend nabízel hned dva těžké závody v okolí. V sobotu Silesia kros, v neděli pak tradiční pulmaraton v Kobeřicích. Původně jsem plánoval zaběhnout oba, počasi luxusní. Nakonec jsem se rozhodl pro Kobeřice. Pak jsem toho trochu litoval, přece jen běhat se má v přírode, pole, lesy, louky, parky, v Kobeřicíchto bylo jiné. U Silesie mi vadí přesun z Kylešovic do Raduně, buduto muset příště nějak vymyslet, škoda, že pořadatele nemysli na nas starší s možnosti převozu na start. Když jsem byl mladší bylo mi to jedno, ale roky přibývaly, sil ubýva. V Kobeřicích se konal závěrečný závod seriálu Kobeřice plné běhu, jako vždy vše perfektně přpraveno, poněkud mne překvapila malá účast na startu. V nedalekém Havířově se běžela nově desítka a den před tím Opava. Pořadatele by se měli zamyslet nad trasou, kterou tvoří pět okruhu vesnici, v každém z nich se několik krát přbíhá cesta. První dvě kola po startu to byla divočina, skoro bojovka, auto předemnou, auto za mnou, nejhorší byl úsek mezi odbočkami na Hněvošice, Rohov, nedivil bych se kdyby tam k něčemu došlo, sám jsem musel skoro zastavit a pustit auto, zdraví má přednost a auto je větší..

Časem se provoz zmírnil, aut ubylo, dnes má kdekdo doma několik aut takže lepši to nebude ani přiště a uzavřet okruh pro auta je nemyslitelné. Závodu by prospěla změna trasy je to škoda, protože v Kobeřicích jsou jední z nejlepších pořadatelů co znám. Jinak paráda.

Jen mne mrzelo, že jsem si nezaběh den před tím k tomu kratší Silesii, to počasi k tomu přímo vybízelo.

Erich

 

 

Diskusní téma: Těžká volba

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek