Vánoční Praha

11.12.2019 08:50

Druhá návštěva Prahy v tomto roce připadla na předvánoční čas. Dopředu jsem si zjístil běžecké závody v okolí a městě. Nakonec to dopadlo jinak, než jsem plánoval. Původně už v pátek jsem měl startovat na Vánočním běhu v Líbeznicí, nakonec jsem si to ale rozmyslel. Důvodu bylo víc, ale asi hlavním bylo setkáni se spolužáky, které probíhalo ve vinárně na Vinohradech. Závod totiž startoval až v 19 hodin a než bych se dostal zpět bylo by už pozdě někam chodit. V sobotu to měl být běh v Dolních Počernicích, tam už jsem ale vícekrát běžel a tak nakonec, po pátečním neběhání jsem se rozhodl pro závod ve Stromovce. Byl to poslední letošní závod běhu na dvě míle, Sri Chinmoy serie běhů, konajících se každý měsíc na několika místech v zemi a jinde. Museli jsme si s ženou přivstát, start byl už v 9.07 . Po ranním deštíku se začalo vyjasňovat a Stromovka se začínala plnit běžci všech kategorií od nejmladších po veterány. Krátký ale o to rychlejší závod, kde ani tak nešlo o umístěni jako spíš o pohodu, ceny pro vítěze byly legrační a hlavní pozornost byla upřena na děti. Pro ně byla také byla rozmanitá tombola, taková není nikde jinde. Napadlo mne, že by se dál stihnout i závod v Počernících, ale to mne po proběhnutí cílem rychle přešlo. Praha je veliká a plná památek, vánočně nazdobená, nadherná a tak jsme pokračovali v nekonečných procházkách, všude plno ale stačilo jit o kus dál vedlejší ulici, nejit s davem a byl klid. Nejvíc na mne zapůsobila opravená Lenonová zeď . V neděli jsme se prošli oborou Hvězda na Bíle hoře, běžel jsem tam spoustu závodů a příšti rok si tam chci znovu zaběhnout Dvě kola při zdi, snad.

Tak hezké svátky, nějaké to kilo navíc a do nového roku s úsměvem :-)

Erich

 

Diskusní téma: Vánoční Praha

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek