Běh Slunečnou

10.07.2018 13:49

Minulý, prodloužený víkend nabízel hned čtyři dny volna v kuse. Hned ve čtvrtek se konal v Moravském Berouně Běh slunečnou, pro mne neznámy závod, ale v Berouně už jsem několikrát běžel Silvestrovský běh a bylo to skvělé. Nápad to nebyl můj ale od Tomáše a když mi nabídl místo v autě nebylo co řešit. Start a cíl byl na hřišti, trasu tvořily dva okruhy v okolí Slunečné. Nejprve startovaly děti a tam jsme měli zastoupení Vojtou v kat. 6 až 9. Snažil se ale byl nejmladší a se staršími neměl šanci. Tu ale neměli ani starší hoši. Suverénně zvítězila skupina čtyř děvčat...asi dobrý oddíl. Poté co odběhly zbývající dětské kategorie, chystal se start hlavního závodu. Po několika chladnějších dnech bylo opět horko až moc. Po startu jsme proběhli okrajem města a po stoupáni v parku vběhli do polí. Pak už se běželo polní cestou k lesu, následovaly lesní cesty a stezky. Okruh byl pestrý s řadou stoupáni a následných seběhů. Po proběhnutí hřištěm jsme se vydali do druhého kola a ještě před tím jsme se míjeli s rychlejšími běžci, kteří už kroužili druhé kolo. Tomáš už nestačil tempu Radky a dost na ní ztrácel, vadí mu horko a tak to nepřekvapilo. Radka byla hodně vpředu, má kategorie byla nabitá, tyden před závodem jsem ze zdravotních důvodu neběhal, ale i kdyby, byl jsem bez šancí, byli tam lepší. Po doběhu do cíle jsme čekali netrpělivě na výsledky, mohlo by to Radce vyjít, ale že to bude hned první místo, to bylo fantastické!! Nejprve vyhlašovali děti, pro medaili si přišly všechny a tak Vojtovi nemuselo vadit, že ho starší předběhli. Radka se dočkala prvního vítězstvi a byla na stupni nejvyšším. Na nás s Tomem zbyla jen klobása a pivo, tu také dostali všichni. Po závodě jsme pak ješte projeli okolí, navštívili hrad, vodopády a šťastní zamířli zpět domů.

 

Erich

 

Diskusní téma: Běh Slunečnou

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek