CarambaRUN! Březová 2018

27.03.2018 13:53

V neděli 25.3.2018 se konal 4. ročník CarambaRUNU! Březová. Počasí vypadalo nádherně, ale opak byl pravdou. Slunce sice svítilo, ale kosa byla pořádná a navíc k tomu ještě foukal ledový vítr. Sám jsem z domu vyšel jen letně oblečen a hned se rychle vracel pro bundu a čepku. Díky chladnému počasí a asi i posunu času na letní, se závodu zúčatnilo jen 57 běžců a běžkyň. Velké plus pořadatelů je, že konečně udělali i dětské závody. To u mě rozhodlo, že jsem se po dlouhé době rozhodl jít na závod a obětoval jsem synův hokejový trénink. Tak si zaběhly své závody i děti a byly spokojené. Pořadatelsky bylo vše dobře zvládnuté, teplý čaj, občerstvení, v cíli bageta, sprchy......vše ok a navíc, pro předem přihlášené i dárek (funkční čelenka).

 

Závod v Březové je pro mě těžký, tuto trať nemám rád a vždy na ní vyhořím. První polovina pořád z kopce, pak lesní stoupání a návrat po polních cestách, většinou proti větru, do cíle. Ale je to pro všechny stejné. Letos ještě závod okořenilo pár přeskoků přes spadlé stromy.

 

Nejrychleji trať zvládl Vít Otevřel (0:38:10) před Ondrou Horákem ( 0:38:54) a Vojtěchem Schneiderem (0:40:46). V ženách nedala nikomu šanci Markéta Baginská ( 0:45:20). Druhá celkově doběhla Hana Hausotterová (0:49:31) a třetí Zuzana Londová (0:52:45).

 

Za naši rodinu a klub bodovaly děti, kde Viki, Šimi i Vojta byly druzí a teta Radka třetí v kategoriích. Z Prajzského BK byl ještě na prvním místě Pavel Ferenz.

 

Za mě pěkný a pořadatelsky zvládnutý závod. Tak příště vy, co jste ještě nebyli, přijďte a vyzkoušejte.

 

Marek

 

VÝSLEDKY

FOTO

 

 

Anketa

Hodnocení závodu (max. 5*)

***** (24)
24%

**** (20)
20%

*** (20)
20%

** (19)
19%

* (17)
17%

Celkový počet hlasů: 100

Diskusní téma: CarambaRUN! Březová 2018

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek