„Dvacítka“ v Bolaticích

13.04.2015 19:32

V neděli 12.4.2015 v 9:05 hod. odstartoval v Bolaticích 35. ročník hlavního běžeckého závodu na 20 km, a to současně se závodem na 10 km. Závodů se zúčastnilo 154 běžců,  na dvacetikilometrovou trať se postavilo 92 závodníků. Počasí bylo ideální, trať fantastická a organizačně vše zvládnuto na jedničku.

Pro mě jako účastníka to byl teprve druhý ročník závodu, a jelikož tuto sezónu nemám tolik naběháno, moc jsem zvažovala, jestli nezvolit kratší trať. Nakonec jsem se přeci jen přidala k většině, a  přestože jsem doběhla v horším čase než loni, běželo se mi stejně dobře. Milým zpestřením na trati jsou totiž účastníci pochodu, kteří svým povzbuzováním dodávájí všem závodníkům energii na další kilometry. Ale bez tréninku to nejde. Proto TRÉNUJTE! A příští rok poběžte taky, protože být v cíli tohoto závodu stojí za to. :)

 

Jana

 

výsledky

 

 

Anketa

Hodnocení závodu (max.5*)

***** (27)
28%

**** (18)
19%

*** (19)
20%

** (17)
18%

* (15)
16%

Celkový počet hlasů: 96

Diskusní téma: „Dvacítka“ v Bolaticích

Datum: 17.04.2015

Vložil: petr

Titulek: foto

MA NEKDO NEJAKE FOTO Z TY BOLATICKE 20 ?????????????????????????????

Datum: 14.04.2015

Vložil: er

Titulek: pochodníci

vše má dvě strany...povzbuzovali ale někteří překáželi,
včas neuhli, museli se obíhat...už asi nečekali, že by ještě mohl někdo běžet :)

Datum: 13.04.2015

Vložil: marek

Titulek: gratulace

jinak za me gratulace k druhemu mistu

Přidat nový příspěvek