Hlučínský půlmaraton - jak jsem to viděl já

03.06.2015 07:39

Poslední květnový víkend se nesl ve znamení tří závodů POBL. Předpověď slibovala pěkné počasí. Protože jsem neběžel ještě ani jeden, rozhodl jsem se rovnou pro všechny tři.

 

Do Hlučína jsem se registroval on-line již předem na stránkách TimeChip. Tato registrace byla asi pro organizátory jen orientační. Na místě proběhla znova klasická registrace vyplněním přihlášky. U registrace krátká fronta, ale vše šlo rychle. Před závodem hromadná rozcvička za choreografického doprovodu tří krásných sportovkyň. Těsně před hromadným startem instruktáž a výklad tratě. Speaker Gabriela Svačinová byla slyšet opravdu všude. A to jak před startem, tak při doběhu. Z mého hlediska odvedla v cíli opravdu velký kus práce. Osobně popoháněla do cíle a vítala každého jednotlivého běžce. Opravdu krásný zážitek doběhnout do cíle za jejího intenzivního povzbuzování, který umocňuje radost z doběhu.

 

Trať krásně rovinatá. Okolo řeky do Jilešovic, do Dolního Benešova, okolo Nezmaru a zpět. Běželo se převážně po hlíně, trávě. Velmi krátké úseky asfalt a panely. V závěrečném úsek okolo Hlučínského jezera bylo pár kaluží, ale to k běhání v přírodě patří.

Areál jezera je dobrým zázemím, kde je možno se z hlediska organizačního a z hlediska doprovodných akcí dále rozvíjet. Některé organizační věci by se daly ještě vylepšit, ale to se dá říci asi o každé akci.Tento závod doporučuji běžcům, kteří mají rádi dlouhé rovinaté tratě mimo město.

 

Osobně si odnáším pěkný zážitek, i když z hlediska času jsem na trati lehce vyhořel.

 

Broněk

 

výsledky

foto

 

Anketa

Hodnocení závodu (max.5*)

***** (21)
23%

**** (17)
19%

*** (16)
18%

** (17)
19%

* (19)
21%

Celkový počet hlasů: 90

Diskusní téma: Hlučínský půlmaraton - jak jsem to viděl já

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek