Hlučínský půlmaraton - organizace, ohlasy

31.05.2015 13:16

Dobrý den.

Bohužel jsem byl dost zklamán z organizace a odjel jsem z Hlučínské štěrkovny dost rozladěn.
Nepřijel jsem tam vyhrát a ani bych zdaleka na to neměl. Proto po startu jsem byl asi v polovině startovního pole. Po uběhnutí zhruba jednoho kilometru z 21 nás 2 děvčata u občerstvovací stanice začala hodně přesvědčovat, že půl maratón se běží jinou trasou než kudy běželo čelo závodu. 2x jsem se jich ptal, jestli skutečně máme běžet trasou, kterou nám ukazují. Tvrdili že jo. Takže já i zhruba desítka dalších jsme běžěli úplně jinudy než jsme měli.
Po uběhnutí zhruba 2 špatných kilometrů jsme se dostali opět do pasti a pořadatel na kole nám radil, že se musíme nějak dostat přes řeku a připojit se k ostatním. Ale na to už jsem neměl nervy, když po třech kilometrech, z toho dvou špatných dvakrát stojíte, jsem to vzdal a šel pěšky k cíli.
Ještě než doběhli první účastnici půl maratonu do cíle, šel jsem děvčatům z občerstvovací stanice poděkovat. Řekli mi, že se teprve před chvíli dozvěděli kudy jsme měli vůbec běžet.
 
S pozdravem Ivan  Riedl - účastník závodu
 
 
Jen pro informaci, závod náš klub nepořádá, ohledně protestů atd. se obracejte na pořadatele z Hlučína. My s tímto závodem nemáme nic společného.
PBK Kravaře

 

Diskusní téma: Hlučínský půlmaraton - špatná organizace

Datum: 31.05.2015

Vložil: Mirek Kovaluk

Titulek: Hlučín



Datum: 31.05.2015

Vložil: Mirek Kovaluk
Titulek: Re: Hlučínský půlmaraton

Mohu potvrdit, co zde uvádí Ivan Riedl, nerozumím tomu, jak může někdo organizovat závod na takto z hlediska orientace komplikované trati a postavit tam hned na první stanoviště lidi, kteří absolutně netuší, kudy vede trať a pošlou celou skupinu běžců špatně. Takto hned na začátku závodu ztratit zhruba 5 minut než vám dojde, že běžíte špatně je zásadní a totálně rozhodí váš plán na tento závod. Vlastně po necelých 10 minutách závodu jsem věděl,že je po závodě a prostě si to jen tak zaběhnu.
Takže celkově zklamán, sice hezká trať, ale zásadní chyba v organizaci a neschopnosti zajistit na trať lidi, kteří o trati mají přehled!

Přidat nový příspěvek