Jilešovický velikonoční čtvrtmaraton 2015

07.04.2015 08:30

Ještě ráno jsem nevěděl, jestli na závod pojedu. Pobolívalo mě v krku atd., ale nakonec to nebylo až zase tak hrozné. Počasí se taky umoudřilo a svítilo sluníčko a tak jsem vyrazil směr Jilešovice. Cestou ješte vyzvedl otce a vzhůru na to. V Jilešovicích to už v 9,20 žilo, všude plno aut a běžců. Fronta byla i u prezence, ale vše se stihlo včas. Každý jsme při prezenci dostali vajíčko a já pak ještě jedno od otce a ty jsem pak schoval pro své děti do batohu. Potřebuji mít dvě, jinak by se o ně doma děcka poprala.

A to se už blížil start. Jen se ještě nějak dostat na startovní čáru, která je na kopci. Ufff, ta představa, že tento kopec budu muset ještě jednou vyběhnout úplně na závěr závodu. Na startu se nás sešlo 124, myslím, pěkné číslo. Již předem jsem se zeptal, jak to vypadá kolem štěrkovny, a tak jsem si raději obul krosové boty. Bahna tam bylo dost, pár lidí prý i spadlo, ale to patří k tomu. Kolem štěrkovny se běželo pomaleji, ve vláčku, nikdo moc nepředbíhal. Ale pak už to šlo. Jen se ještě poprat s panelovkou a závěrečným stoupáním.

Pro závodníky pak bylo připraveno bohaté občerstvení - chleby se sádlem, škvarkama, vajíčkovou pomazánkou a buchta.

Vyhlašování začalo venku dětskými kategoriemi, ale začalo dost sněžit a tak se pak vyhlášení přesunulo do sálu.

Jediné, co mě trošku překvapilo bylo to, že jelikož jsem byl autem, tak jsem si nemohl dát pivo. Požádal jsem proto u prezence o lístek na birell (dostal jsem lístek limonáda) a když jsem si po závodě pro něho šel, tak jsem musel doplácet 5 Kč. Naštěstí jsem měl s sebou peníze a tak jsem to mohl zaplatit i kolegovi, který si je s sebou nevzal. Opravdu nechápu, jaký je rozdíl v tom, jestli si dám pivo nebo birell. Ti s pivem nic doplácet nemuseli. A při startovném 100 Kč by, myslím, nemuseli doplácet ani ostatní.

 

Marek

 

výsledky

foto

 

Anketa

Hodnocení závodu (max.5*)

***** (24)
25%

**** (19)
20%

*** (18)
19%

** (16)
17%

* (18)
19%

Celkový počet hlasů: 95

Diskusní téma: Jilešovický velikonoční čtvrtmaraton 2015

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek