Kozubová 19. ročník

30.07.2018 14:03

Po 13 ti letech jsem se vrátil na start toho to závodu, seriálu běhu do vrchu, Českého poháru. Pro mne to byla již čtvrtá učast, pro Toma a Radku premiéra. Byl to muj nejoblíbenější běh seriálu a patřičně jsem ho jim vychválil, věřil jsem, že pak nebudou zklamáni. Nebyli, bylo to ještě lepší, pekárna skvělá, prezentace v novém areálu, funkční tričko atd. a to tovše za 100 kč, navíc číslo se jménem, čip...

Počasí opět tropické, na startu rekordní počet účastníků a před nima 5 km s přvýšením 500 m. Většina tratě vedla lesem ale i tak bylo dost míst, kde slunce nepříjemně žhnulo, zvláště v dlouhých prudkých stoupáních v druhé polovině závodu. První část závodu tvořila široka lesní cesta s přjatelným stoupáním. Začal jsem opatrně, Radka s Tomem mi brzo zmizeli z dohledu. Po dvou kilometrech ( označen každy km) se odbočuje na stezku a začalo přituhovat, po stoupání, následoválo další, ještě prudší a tak to bylo až do doby než se vyběhlo z lesa, pak už se běželo po cestě, pár set metru do cíle. To už jsem přestal pochodovat a z posledních sil běžel a prodíral se davy pochodníku. V cíli jsem jsem brzo našel oba, občerstvil se, prošel mezi stánky, pokochal se výhledy. bohužel jsme si navzali s sebou peníze a tak jsme po chvíli zamířli dolu, vstřic Ivě s Vojtou, kteři vyšli spíš a minuli jsme je asi před druhým kilometrem.

Nepospíchali, uživali si to, hlavně Vojta a tak jsme je dlouho neviděli, nakonec se objevili a my si oddechli, neminuli jsme je.

Když jsme vyšli z lesa na cestu byla před námi hospoda, konečně pivo a další překvapení, zdarma, stačilo startovní číslo. Nálada se ještě zvýšila, všichni si pochvalovali závod, dole v areálu už bylo vše připraveno, výsledky už visely. Před nami vyhlašováni výsledků, pak bohatá tombola...to bylo jediné zklamání, nikdo z nás tří nevyhrál :-)

Příšti rok snad znovu a pokud to vyjde tak opět, jako kdysi dvojzávod, v so Lysá v ne Kozubová s tím jsme se rozloučili. Tom s rodinkou pokračovali autem na Slovesko a my vlakem domů.

Erich

 

Výsledky

FOTO

 

Diskusní téma: Kozubová 19. ročník

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek