Landecká 10

19.01.2015 09:33

Letos to byl již třetí ročník. V loňském roce, se ve stejném termínu konal závod v Polsku a tak až na potřetí jsem vyrazil na tento nový závod. Název zněl honosně, pořadatel, byla firma zabývající se výrobou sportovního oblečení, byl jsem zvědav co předvedou. Start byl letos na jiném místě, zázemí poskytla hospoda U Sněhotu. Dostat se na závod nebyl problém, bylo vidět parkující auta, běžce, nešlo bloudit. 

Zápis probíhal v hospodě, kde jsme se také  mohli převléct, nechat jsi věci. První nepříjemnosti byly rezavé sicherky na starém, startovním čísle, těžce pronikaly trikem...Trasa, hned po startu zahýbala do dlouhého kopce, běžely se dva 5ti km okruhy, s dvěma výběhy a seběhy.  Běželo se lesoparkem, po seběhu, cyklostezkou směrem k museu. Okruh se mi líbil, byl náročný, ale také pestrý, bez aut, nechyběly ani schody. Závodu se zúčastnil také Roman. Během závodu jsme se naháněli, nakonec to dopadlo lépe pro mne, byla to dřina, největším soupeřem pro nás byla ta hnusná kila navíc :-).

Po proběhnuti cílem, jsem zjístil, že čaj došel a tak se musel spokojit s několika kousky pomeranče, tím také končila péče o závodníka. Je to škoda, trasa je opravdu pěkná, jen to kazí nezájem o běžce. Každý, vesnický běh v okolí, je v tom daleko předčí. Počasí bylo spíš jarní, na vyhlašování jsem ale už nečekal, jako většinou na mne čekala v Ostravě děvčata. Taky běhala, ale v Karolíně.

 

Erich