Nový začátek

13.03.2019 06:05

Konec loňského a začátek nového roku byl pro mne špatný. Bylo třeba s tím něco udělat než bude pozdě, přece jen roky přibývaji a vše se stává těžší. Je to propletenec zdraví, trénovanost, váha, forma, počasí a nakonec to hlavní, hlava, vůle, odhodlání něco změnit.

 

Prvním závodem v tomto roce byl pro mne Zimní běh v Hlučíně. Byl jsem tam poprvé, cíl byl doběhnout a pokud možno užit si to. Počasí vyšlo, trasa byla pěkná, po výběhu z areálu štěrkovny vedla polními a lesními cestami podel řeky do kopcu. Místy byl led, bylo třeba, hlavně v sebězích dávat bacha..nakonec z toho byla bedna v kategorii.

 

Následovala Zimní šestka na domácí půdě v Olšínkách. Počasí bylo odpovídajíci, zimni, okruh vedl po polních cestách, stezkách v okolí řeky. Nebylo snadné smířit se s tím, že dobíhám mezi posledními, jinak jen chvála pořadatelům, malý, příjemný závod ve skromných podmínkach s domáci pohodou.

 

Nejtěžší byl pro mne Běh na Posluchov, start závodu byl na Svatém kopečku u Olomouce. Několik závodu už jsem tam v okolí běžel ale to bylo dávno, to mi to ještě běhalo...ale zpět, trasa vedla po lesní cestě, všude byl sníh, místy led, kopečky. Běželo se tam a zpět s obrátkou v Posluchově. Celý závod jsem protrpěl, tak to dál nejde, musí se to změnit! Byl únor, pro mne suchý, asi to znáte, žadný alkohol. Potřeboval jsem upravit váhu, když pujde dolu, vše bude  jednodušší, nešlo to samo ale povedlo se.

 

Dalším závodem byl opět závod seriálu Velké ceny  olomoucka, Rohálovská 10. Tak tam už jsem několikkrát běžel (7x) to ale byla doba, kdy mne nohy nesly, já jen zrychloval, zpomaloval, teď je to naopak...V Prusinovicích tomu šéfuje Ondra Němec, člověk na svém místě, vynikající běžec, zastupujíci Asics , taky tam měl širokou nabídku sportovního zboží za akční ceny. Závod je největším jarním závodem na Moravě, no jarním, počasí tomu neodpovídalo, studený vítr, byl všudy přítomný. Kopce a vítr s obrátkou v Tučapech, na tomto závodě už jsem cítil zlepšení, takže spokojenost.

 

Vloni jsem Lugeřovickou 15 neběžel o to víc jsem byl natěšeny, jen to počasí, po sérii teplých dnu opět zima, jsem letní typ ale co se dá dělat. Trasa stejná, trochu bláta v lese, jinak  desáty ročnik, v cíli krásné medaile a neskutečná tombola ve které vyhráli snad všichni, zážitek.

 

Brzo už skončím, Kobeřice plné běhu a druhý závod seriálu, tradiční dvacítka, tu už jsem dlouho neběžel, pro mne nejlepší závod serialu, velký okruh okolím, paráda. A opět zima a vítr, dvacítku už jsem snad rok neběžel, tak přece necouvnu, jdeme na to a se mnou asi 60 dalších, ostaní běželi kratší tratě. Nakonec to nebylo takové hrozné, co ale bylo pro mne hrozné, byla na místních závodech účast členu klubu, bylo nás tam hodně málo, ale to je vidět ve výsledcích..za mne spokojenost, čas nic moc ale posun.

 

Teď jen se otřepat a konečně snad v teple na Jarní desítce v Olšikach zrychlit, tak na viděnou.

 

Erich

 

Diskusní téma: Nový začatek

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek