Polní kros Kravaře

06.08.2012 12:01

Uvažuji o novém závodě, kde by byl start na Chovatelské chatě v Kravařích. 

Trasa je již vymyšlená: https://www.bikemap.net/route/1755872

měří něco kolem 11,7 km.

Datum konání se již brzo dozvíte (mělo by to být příští týden), i více podrobností. Musím jen zařídit prostor startu.

Tak držte palce, ať se s něma domluvím.

 

Marek

 

15.8.12 - zatím jsem se k tomu ještě nedostal, musel jsem řešit jiné záležitosti, ale nezapomněl jsem na to 

Diskusní téma: Polní kros Kravaře

Datum: 21.08.2012

Vložil: marek

Titulek: tak

tak to vypada dobre, mluvil jsem s chovateli, neni problem, tak plan je pristi stredu - 29.8.2012 v 18.00 hod

Datum: 15.08.2012

Vložil: marek

Titulek: zatim

jj, nezapomnel jsem na to, jen jsem ted nemel cas

Datum: 08.08.2012

Vložil: er

Titulek: už mám cukání ...

možna by nebylo špatné udělat to v čase středečního tréninku...
v 18 - 19 hod.
do hodiny jsme všichni v cíli a můžeme u piva podebatovat jak dál. Není to až tak o tom kdo vyhraje ale začína nová kapitola
běhu na Prajzské...skoro Prajzské národní obrození :-) snad se časem podaří oživit běhy i v okolních obcích...to by bylo něco

Přidat nový příspěvek