Před námi vánoce..

18.11.2019 13:54

a za námi poslední listopadové závody. Před týdnem to byl kros v Ludgeřovících. Kros jak se patří, moc si při něm neodpočinete, hned po startu kopeček, po něm rovina na vydýchání a šup do lesa. Většina trati v lese byla umetená, dalo se běžet rychle, tedy jak kdo a co si pod tím představuje. Počasí vyšlo, podzim v lese hýřil barvami, nemělo to chybu. Nevím jaké bylo převýšení, ale kopečku a následných seběhu bylo dost. Pořadatelé mohli být spokojeni, byly překonány oba traťové rekordy, početné startovní pole, závod se vydařil. Po tradiční, výborné klobáse, pivu, následovalo vyhlašení vítězu. Na závěr proběhla bohatá tombola, ve které vyhráli snad všichni.

V neděli pak v Bělském lese proběhly Starobělské Lurdy. Jednalo se o již pátý ročník závodu s velmi atraktivní trati, krátkou ale o to výživnější. Startovalo se intervalově, po dvojicích a při počtu okolo 1300 účastníků se protáhlo do několika hodin. Každý ale už dopředu znal svůj čas startu a tak vše probíhalo plynule. Vypadá to, že zavod už se vyprofiloval a pevně se usadil v daném termínu. Po sobotě to pro mne nebylo snadné ale výsledný čas byl skoro stejný jako vloni. Mírně se ochladilo ale to nevadilo, nepršelo, seběhy jsou drsné, stejně jako výběhy ale ty nejsou tak nebezpečné, každý je zvládné...V cíli pak orginální medaile, koblihy, čaj, jsem zvědavý zda se Rosťovi podaří překonat loňský rekordní počet běžců, letos to o fous nevyšlo. 

Pro přiští ročník ale připravil několik změn k lepšímu, tak uvidíme, těch 1500 by mohlo padnout :-)

V neděli 17.11. se konaly hned dva závody, jen pár kilometru od sebe.V Hrabové už to znám, dvakrát jsem tam běžel, rychlá desítka z velké části po cyklostezce. Tentokrát jsem vyrazil do Paskova na druhý ročník tamní Devítky a nelitoval jsem. Počasí jak na jaře, start závodu v parku, registrace v zámku, netušil jsem, jak pěkné je centrum města. I přes kolizi s Hrabovou nas na startu bylo hodně a to ještě před námi startovaly děti, po hlavním závodě koloběžkaři. Běželi jsme tři okruhy se startem a doběhem v parku. F-M pohár má jinak postavené kategorie, poslední je 65+ tak jsem byl zvědav jak to pro mne dopadne.Už jsem ale na sobě pociťoval únavu z dlouhé sezony a moc jsem si to neužival, bylo to rychlé a to je to co mi nejde. Bylo z to ho ale přece jen nakonec druhé místo stejně jako v Lugeřovicích, velká spokojenost i když...v tombole nic, ale pokud se nic nezmění, příště opět Paskov, snad se domluví s Hrabovou, ta také stojí za to zaběhnout.

Erich

 

Diskusní téma: Před námi vánoce..

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek