Výlet do Prahy

16.12.2014 11:54

Jelikož je tady nějak mrtvo a vypadá to, že se nic neděje, přihodím pár postřehu z víkendu v Praze. Do Prahy se vždy rád vracím, je mi z mnoha důvodů velmi blízká. Prožil jsem zde několik školních a později pracovních let, proto návrh, vyrazit na prohlídku vánočně vyzdobeným městem, jsem s radosti přivítal. Bylo mi to sice jasné jak to asi dopadne, ale měl jsem svůj plán jak využit pobyt v hlavním městě. Svůj měla i děvčata, hlavně dcera, obchody, nákupy atd. U toho ale přece nemusím být, naopak, překážel bych... A tak ráno, jsem vyrazil směr Hostivař, rozšířit jsi sbírku o Kamzíka, běh na 5,8 km v okolí přehrady. Bylo nádherné, podzimní počasí, všude fronty lidí, bylo by škoda zůstat doma a tak jak jinak učastnický rekord padl, došla čísla, posouval se start ,ale vše pořadatelé se šarmem zvládli. Jak napovídá název, byl to kros, do kopce z kopce s doběhem po rovině do cíle...ani jsem si moc neušpinil boty (neměl jsem náhradní). Pozdravil jsem se s kamarády a vyrazil zpět za děvčaty. Odpoledne jsme strávili prohlídkou Galerie moderního umění ve Veletržním paláci. Takže nejen obchody, běh, ale i kultura byla na programu. Byl jsem tak nadšen z počasí, že jsem se rozhodl vyrazit druhý den v neděli na další závod - Běh cyklistů v Jinonicích. Holky nebyly proti, naopak nadšeně to přivítaly, nebudu prudit...o to větší byl pro ně šok, když jsem se po chvíli vrátil s tím, že venku prší. Pralo se to ve mě, déšť mi nevadí ale nemají tam šatny, znám to tam, několik krát už jsem tam běžel, jsou tam prudké seběhy, kde to pořádně klouže... Poučení pro příště, mít s sebou pro tento případ pytel na věci. A tak jsem se s nimi motal po Paládiu, dalo se to vydržet, ale stejně mne mrzelo, že jsem vyměkl... Výlet se povedl, už plánuji další, tentokrát na Běchovice v září, maraton v Květnu vynechám, je už stejně vyprodaný a běžel jsem ho už 9x.

 

Erich