Zprávy z cest - Pruhonice

27.03.2017 13:26

Opět, po nějaké době, jsme vyrazili směr Praha a jak už je u mne zvykem, závod, běh, je to první co mne tam zajímá...

Tentokrát jsem si vybral nový závod v Průhonicích. Ten se konal ale až v sobotu. Přijeli jsme v pátek. Počasí bylo nádherné, slunce, teplo...konečně jaro a vydrželo celý víkend. Procházka městem, myslel jsem, že už jsem všude byl, nebyl, jsou místa, kde jsem byl poprvé...to platí i o večerním koncertě ve Švandově divadle. Michal Prokop, je sice už sedmdesátník ale nebylo to vůbec znát, připadal jsem si jako za mlada, nestárnoucí hity...kolej yesterday a další pecky...no pátek se povedl!!!

V sobotu Pruhonice, zámek s parkem jsou na seznamu Unesco, právem...myslel jsem si tedy, že mne tam doprovodí žena ale asi někdy jindy, až to tam rozkvete. Měla pravdu, v předjaří to není ještě to pravé, chybí zeleň, květy...zas to mělo tu výhodu, že tam bylo málo návštěvníku, nepletli se na úzkých cestách, nepřekáželi.

Byl to první ročník, 14 km po parkových cestách, ty byly z počátku docela problém, na startu nás bylo asi 450 a nedalo se moc předbíhat... ale na začátek. Nejtěžší bylo v Opatově dostat se do autobusu, byl přeplněn a zoufalý řidič, musel nechat několik lidí venku, zavřít a rozjet se... Měli jsme zpoždění ale tím potíže končily, pak už to klapalo, prezentace před zámkem, přesun 800 m na start do parku, vše perfektně připraveno. Trasa vedla celá parkem, po startu to byla docela tlačenice (původně byl limit 250, pro velký zájem se třikrát měnil) ale několik stoupání, seběhů a hned bylo dost místa...Bylo to náročné, časté střídaní nahoru, dolů, kličkování parkem, dokonce i dakrát schody, ale pozitíva převažovala, slunce, nádherný park, skály, jezírka ... Jen škoda, že jsem se nemohl připravit, mohla být i bedna...to bych ale nesměl chrchlat, mít o pár kilo míň a víc naběhanách kilometrů :-) Rozběhl jsem to rozumně, vím na co mám ale i tak s toho bylo celkově 185 místo, takže spokojenost. Za nedlouho bylo vyhlašování, pak tombola, ale ani ta se mne netýkala, škoda, navigace do auta by se třeba hodila :-)

Byl to jeden z nejkrásnějších běhu, prostředím...hned za během zámeckým parkem :-)

Stejně krásna byla i neděle, Pražské jezulátko, pak procházka Petřínem, Strahovský klášter a zazvonil zvonec....(skutečně jsme poslouchali hlahol pražských zvonu, bylo to nadčasové...)

Doufám, že se před Březovou dám dohromady.

 

Erich

 

Diskusní téma: Zprávy z cest - Pruhonice

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek